Ik ben de weg even kwijt...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

veranadautje

Re: Ik ben de weg even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 15:53

Wat goed dat je naar je decaan gegaan bent. Misschien kan zij inderdaad wat rust in het geheel brengen. of je haar alvast dingen wil vertellen/mailen is toch echt je eigen keuze. wel lijkt het mij vanuit haar kant fijn zich alvast iets voor te kunnen bereiden om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.
wat je ook zou kunnen doen is je o.p, uitprinten en gewoon mee nemen en kijken wat je haar wil vertellen en wat relevant is voor haar om he veder te kunnen helpen.

fijn dat je lekker de afleiding in het werk kan vinden en je nu een goed onderkomen voor je pont hebt. wat zo te lezen passend is voor jullie bijde.

Mcootje

Re: Ik ben de weg even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 11:26

hey!

Ik wil als eerste even zeggen dat je super trots op jezelf mag zijn hoe je je staande houd! Het is allemaal niet niks en het is logisch dat je even de weg kwijt bent! Daarom is het ook gewoon goed dat je het even van je afschrijft, mensen zullen niet altijd kunnen helpen maar ze zullen altijd naar je luisteren en je steunen...

Ik kan je helaas wat therapie betreft niet helpen... ik heb zelf een jaar in therapie gezeten wat uiteindelijk geen zak geholpen bleek te hebben... dus ik ben het uiteindelijk zelf gaan doen (wat ik totaal niet aanraadt...) maar als ik het zo lees komt het wel goed met jou :j

wens je nog heel veel sterkte toe en als je keer wat nodig heb gewoon een pbtje!

*ken je niet toch trots op je*

grtz