PortRoyal schreef:Nog steeds in en in ellendig. Ik kan geen eten zien, er komt met moeite een hap door mijn keel. Ben in 2 weken ruim 2 kilo afgevallen terwijl ik toch wel gegeten heb, ik dwing mezelf min of meer. Maar ik trek het niet meer, heb nu alleen een bouillon gehad en dat gaat al moeilijk. Ik kan amper nog eten bereiden of de broodtrommel van mijn man klaarmaken zonder walging.... dit heb ik nog nooit meegemaakt, vannacht amper geslapen, het zweet breekt me uit. En mijn hoofd voelt zo zwaar. Dit is geen griep meer, dat weet ik wel zeker nu. En dat bloedonderzoek...af en toe bloed en groen snot uit mijn neus dus er zal best wat ontstoken zijn. Waarom ze dat niet zien in het bloed weet ik ook niet.
Ik vraag mij af of ze een bijholte-ontsteking uit je bloedonderzoek kunnen halen. Als ik jou was zou ik weer terug gaan naar je huisarts. Hij/zij is degene die kan beoordelen of je een bijholte of voorhoofdsholte ontsteking hebt. Zo ja, dan zul je een antibioticakuurtje krijgen. Sterkte en beterschap toegewenst.