Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iirrssjjee schreef:Een hartslagmeter + hartslaghorloge?
Kun je het heel de dag in de gaten houden en hoeft niet eens duur te zijn (voor 50,- bij de decathlon).
bigone schreef:iirrssjjee schreef:Een hartslagmeter + hartslaghorloge?
Kun je het heel de dag in de gaten houden en hoeft niet eens duur te zijn (voor 50,- bij de decathlon).
Komt er nog een obsessie bij. Ts ik snap heel goed dat je ziek bent en dat het absoluut niet gemakkelijk is om hier uit te komen. Maar heel eerlijk?? Alle topics stralen maar één ding uit, je wilt niet. Elke keer excuses en elke keer uitvluchten, iemand die geholpen wil worden die krijgt die hulp maar jij zoekt overal een uitweg voor.

xEmily schreef:Ik kan niet naar de kliniek omdat ik niet in het ziektebeeld pas, waarschijnlijk is heel de diagnostiek verkeerd gegaan en moet dat opnieuw gebeuren zodat ik wel de juiste hulp krijg. Vandaag krijgen we een belletje hoe en wat. En dan is het waarschijnlijk wachten tot januari ivm feestdagen.
En naar de kliniek was mijn eigen intiatief, ik kwam er zelf mee. Ik zie zelf ook in dat ik ziek ben, ik wou ook dat ik er nooit aan begonnen was
Maar zoals je het opsomt klopt het wel, ik snap dat oogpunt ook, waarom zouden ze? Ze kunnen beter mensjes helpen waarbij kans op herstel veel groter is.
tessyke schreef:je kan best zo'n meettoestel gaan halen
Ik ben ook teveel afgevallen waardoor mijn bloeddruk en hartslag nogal aardig gaan doen maar ook hier zijn de onderzoeken nog niet afgerond.
Heb je geen oefeningetjes meegekregen van de cardioloog?
bigone schreef:tessyke schreef:Hoeveel is ze afgevallen?
En dat vraag je met een smile!!!! Ben jij soms ook ongezond bezig dat je dit goed vind.

SAKKIA schreef:Ik meet zelf ook altijd in mijn hals omdat ik die op mijn polsen nooit kan vinden