Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lolleke schreef:Normaal negeer ik dit soort topics. Maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je het interessant vind om dit als 'experimentje' uit te voeren.
Waarom? Wat haal je er bij? Waarom op bokt? Wat leren mensen er van? Dat het leuk is of interessant om te doen?
Brengt vooral een hele negatieve manier van het gebruik van AD aan het licht. Sterker nog, ik hoop dat mensen heel snel zien dat het niet slim is en er niemand voorbeeld aan neemt..
Joolien schreef:Deze week had ik een doorbraak en voelde ik me zo gesterkt dat ik besloot te stoppen met de medicatie, alleen... Zonder huisarts of iets.
Catnip schreef:Ik reageer straks even uitgebreider.
Ikzelf verhoog en verlaag (of start of stop) zelf mijn medicatie (AD en eventueel benzodiazepinen zoals Xanax of lorazepam) maar ik heb ook 5 jaar psychologie-opleiding achter de rug.
Ik wil straks nog even wat kwijt over de verschijnselen die je nu ervaart.
NatasjavE schreef:Vergelijk het maar met mensen die geen of een tekort aan insuline aanmaken....die zijn hun leven lang afhankelijk van insuline.
Bij mensen met depressieve of bipolaire klachten is de serotonine aanmaak verstoord. Dat kan soms tijdelijk zijn maar ook levenslang.