Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IZEP schreef:Dankjulliewel!
Ik had CZ, DSW en FBTO tegelijk gemaild en met hun belofte om binnen 10 werkdagen te antwoorden had ik van hen als eerste antwoord binnen 2 dagen. Ik denk dat ik FBTO gewoon een jaartje ga proberen, dat is gewoon de voordeligste optie voor mij. Ik wacht nog even het antwoord van CZ af ivm het schrappen van het contract waardoor ik op zoek moet naar iets anders en dan ga ik maar eens een poging wagen om als krakkemig geval bij FBTO binnen te komen. Mocht dit niet lukken of mocht het komend jaar niet bevallen ga ik het bij DSW proberen.
Heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties tot nu toe. Fijn dat ik er nu uit ben gekomen. De definitieve stap is nog niet gezet dus ervaringen blijven welkom, wellicht ook voor andere gebruikers.
chanicha schreef:Ben zojuist overgestapt naar DSW.
Had FBTO ook gebeld maar daar is gespreid betalen van het ER niet mogelijk, ook niet bij Agis waar ik sinds mensenheugenis zit. Ik betaalde dat dan van mijn vakantiegeld maar vind het ook fijn om dat eens gewoon over te houden. Ik vind het wel spannend want ben nog nooit overgestapt.