18 jaar en nog nooit gezoend?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 10:22

Ik was ook eind 17 of net 18 toen ik voor het eerst zoende, ik voelde me precies zoals jij.. Ik werd in de discotheek vol op mn muil gepakt door een jongen waar ik 2 woorden mee had gewisseld hahaa! (Was echt NIET fijn ofzo, het leek meer alsof hij zijn kauwgom kwijt was achter mijn kiezen ofzo...) Naja toen dat gebeurde kreeg ik net wat meer zelfvertrouwen! En erna gelukkig wel nog een paar betere zoenen gehad haha! Geen relatie ofzo maar wel 'scharrels' . Ik denk dat ik een soort van bindingsangst heb ofzo haha! Als iemand te dicht bij komt ben ik weg!
Maar nu zit ik lekker te tinderen hahaha!

lisannevosje

Re: 18 jaar en nog nooit gezoend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:32

Tinder doe ik ook, zo min vriend ontmoet, maart deed t vooral verveling en voor de grappige gesprekken.

Ik heb ook ff in je profiel gekeken, je ziet er gewoon leuk uit! Niks om je zorgen over te maken!

Zoenen vind ik wel fijn, maar dan wel rustig en niet als wasmachine haha, en met iemand die je echt leuk vind is het naar mijn idee altijd fijn

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:39

was 20, toen ik mijn eerste vriendje had en dus ook eerste zoen heb gekregen. :) Vond het verre van leuk, dat al mijn vriendinnen een lief hadden en ik niet.

Maar hé ondertussen ben ik wel al 12 jaar samen met de grootste schat die ik mij kan wensen. :D Dus geen zorg, komt goed !

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:46

Ik heb een paar maanden terug mijn eerste zoen gehad, nadat ik een paar keer met een jongen gedate had. Alleen ik was een beetje op hem afgeknapt dus vond er echt niks aan :+
mijn vriendinnen zitten me ook steeds vet te pushen en proberen me te koppelen, denk omdat ze zelf een vriend hebben. Ze bedoelen bet natuurlijk goed, maar dan word je er wel steeds aan herinnert dat jij het niet hebt.
Ik zou wel een vriend willen, maar hij komt vanzelf. Al mag hij van mij wel eens opschieten :Y)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:06

Ik was 27 toen ik mijn vriend leerde kennen. Ik ben niet iemand die met jan en alleman gaat staan zoenen, hou ik helemáál niet van, dus met mijn vriend was ook de eerste. Lijkt me vreselijk om te zoenen met iemand waar je niet smoorverliefd op bent :+
Doodnormaal om te wachten op de ware, vind ik! Ik heb er iig geen spijt van :)

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:08

Ach ik vond t met 16 al lang genoeg duren, toen korte relatie gehad, daarna bijna anderhalf jaar niet, dan weet je wat je mist, terwijl m'n vriendinnen wel n relatie hebben. Maarja, nu weer een relatie met een leuke jongen :)

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:09

Ik ben ook 18, nog nooit een relatie gehad. Als je er echt op naar zoek gaat, gaat het niet werken, het komt vanzelf wel op je pad. ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:15

Jouw situatie is echt doodnormaal joh TS! Heel veel mensen hebben nog nooit een relatie gehad op die leeftijd, maar veel daarvan zoenen wel gewoon met 'vreemden', of hebben er seks mee. Daarom hoor je ze e er niet over en denk jij dat je 'alleen' of anders bent. Maar jij zou dat net zo goed kunnen hoor want je bent een knappe meid, genoeg jongens die daar wel even mee het bed in willen duiken. :+

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:18

8nnemiek schreef:
Ik was 27 toen ik mijn vriend leerde kennen. Ik ben niet iemand die met jan en alleman gaat staan zoenen, hou ik helemáál niet van, dus met mijn vriend was ook de eerste. Lijkt me vreselijk om te zoenen met iemand waar je niet smoorverliefd op bent :+

Heb je toen gezegd dat het pas je eerste zoen was? Ik ben bang dat jongens het misschien zouden merken en heb altijd het idee dat ik dan eerst zou moeten zeggen dat ik nog nooit gezoend heb. Of ging dat gewoon helemaal vanzelf opeens?

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:20

O wauw. Ik had dit stukje kunnen typen! Ik heb precies, maar dan ook precies hetzelfde. Ook 18, nog nooit gezoend/relatie gehad. Het is schijnbaar normaal om met uitgaan vier verschillende jongens te zoenen, en zo ben ik gewoon echt niet... Ik vertik het ook om zoiets te doen om maar 'gezoend te hebben'. Maar ondertussen wordt ik inderdaad wel steeds onzekerder... Ben ik niet leuk/knap genoeg ofzo? Ik hoor dus ook van iedereen dat het vanzelf wel komt, maarja, ik voel me ondertussen wel een beetje een banketstaaf...
Dus je bent inderdaad niet de enige, maar ik kan je ook geen tips geven. :P

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:23

Hier nog iemand. Ben 19 en nog nooit gezoend of een vriend gehad.
Vorig jaar een date gehad, maar knapte daar echt op hem af. Waren nog maar 5 min veder en kreeg te horen dat hij mij te dun vond (zit tegen oveergewicht aan. ..) en hij ging mijn cup maat schatten

Ik maak mij er niet zo druk om. Komt ooit wel. Heb 2 vriendinnen die ook nog nooit een relatie hebben gehad.
Geen idee waar het aan ligt. Zit bij 3 verenigen, gaan soms wat drinken in een café en vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:37

DewiRox schreef:
8nnemiek schreef:

Heb je toen gezegd dat het pas je eerste zoen was? Ik ben bang dat jongens het misschien zouden merken en heb altijd het idee dat ik dan eerst zou moeten zeggen dat ik nog nooit gezoend heb. Of ging dat gewoon helemaal vanzelf opeens?

Achteraf heeft hij er wel eens naar gevraagd ja, of ik al meer jongens gezoend had, en hij was blij verrast dat hij de eerste was, hij vond het een hele eer :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:39

Qimm schreef:
Ik was 19 voor ik mijn eerste zoen, scharrel, vriendje en bijbehorende toestanden meemaakte. Het is niet exteeem uitzonderlijk dus.

Lotgenoot :=
Dacht altijd dat ik de enige was en dat er van alles mis aan mij was, gelukkig ben ik niet alleen :Y)
Inmiddels wel weer single :') Heeft niet erg lang geduurd haha

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:40

DewiRox schreef:
8nnemiek schreef:

Gewoon zeggen als je je daar prettig bij voelt, m'n ex was 19, meerdere relaties gehad, ook lang, maar nog nooit echt gezoend, dat merk je echt wel, niet dat ik pro ben overigens, maar je wordt er steeds beter in.

Houd vast aan je standpunt, niet zoenen voor een relatie, zo verstandig was ik niet

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:17

Overigens is er niets mis met zomaar zoenen, alleen als jij je er niet prettig bij voelt niet doen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:25

Cheetahfan schreef:
Ook 18, nog nooit gezoend/relatie gehad. Het is schijnbaar normaal om met uitgaan vier verschillende jongens te zoenen, en zo ben ik gewoon echt niet... Ik vertik het ook om zoiets te doen om maar 'gezoend te hebben'. Maar ondertussen wordt ik inderdaad wel steeds onzekerder... Ben ik niet leuk/knap genoeg ofzo? Ik hoor dus ook van iedereen dat het vanzelf wel komt, maarja, ik voel me ondertussen wel een beetje een banketstaaf...
Dus je bent inderdaad niet de enige, maar ik kan je ook geen tips geven. :P

Misschien moet je stoppen met twijfelen aan jezelf en iets meer naar je houding en wat je uitstraalt kijken. Mensen met weinig ervaring (niet zoenen, daten, etc) flirten vaak niet/veel minder dan mensen die daar wel ervaring mee hebben. Niet zo'n big deal maken van zoenen; ook een vreemde in de kroeg kussen is niet iets waar je dood van gaat. Ik kan echt aanraden om je te laten gaan, met de flow & dan maar gewoon zien wat er gebeurd. Je moet natuurlijk niéts, maar het kan echt wel leuk zijn hoor :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:27

Ik ben met doubtless, keertje in het diepe springen, dan is pootje baden ook niet eng meer :=

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:31

Ts je bent een mooie verschijning. Die mannen komen wel. Schamen hoef jij je niet. Beter wachten dan de sloerie uithangen.

Nee ik vind het dus niet raar dat mensen van jou leeftijd zogenaamd achter lopen. Jou man heeft je nog niet gevonden. Kan volgende maand heel anders zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:40

Ik heb exact hetzelfde TS, ook 18, wel eens leuke jongens tegengekomen maar ik ben gewoon een enorme schijterd :o

in het diepe springen is makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben best wel introvert en ik vind dat soort dingen moeilijk ofzo :') Als ik rationeel nadenk wéet ik ook dat het allemaal wel mee zal vallen, maar qua gevoel... :+Ik blijf ook nog maar even wachten op een leuke jongen waar ik me goed bij voel :Y)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:43

Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. In onze vriendengroep was ik ook laat & werd er heel veel druk op gelegd dat het er echt eens van moest komen. Maar één keer van de situatie gebruik maken maakt het allemaal zoveel makkelijker (vind ik). Heb altijd gedacht dat ik liever iets aan ervaring had dan wachten tot ik stapelverliefd was en dan voor 't eerst te kussen oid. Dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Maar ik heb nooit het nut ervan ingezien om een big deal te maken van 'de eerste kus'.

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:44

Een drankje kan bij bijvoorbeeld stappen wel werken, en vriendinnen die met je meegaan ook, alleen pas wel op dat je niet zoveel drinkt dat je dingen doet waar je spijt van krijgt (ervaringsdeskundige) :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:48

Doubtless schreef:
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. In onze vriendengroep was ik ook laat & werd er heel veel druk op gelegd dat het er echt eens van moest komen. Maar één keer van de situatie gebruik maken maakt het allemaal zoveel makkelijker (vind ik). Heb altijd gedacht dat ik liever iets aan ervaring had dan wachten tot ik stapelverliefd was en dan voor 't eerst te kussen oid. Dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Maar ik heb nooit het nut ervan ingezien om een big deal te maken van 'de eerste kus'.

Daar ben ik het mee eens! en ik vind het ook niet een must om met ''de ware'' een eerste zoen te hebben oid. maar het gaat meer om 'de daad' zelf ofzo. ik ben een beetje bang om te falen geloof ik.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:48

Oh dat zal de eerste keer toch wel gebeuren hoor :D Ken niemand die een fantastische eerste kusser was! 1 voordeel: oefening baart kunst <<)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:49

ik vind 18 best een normale leeftijd hoor := Eerder vind ik het echt te jong, je hebt dan nog geen flauw idee wat echte liefde is. Op een enkeling na dan, ik ken ze ook die nu 40+ jaar getrouwd zijn met de liefde die ze sinds hun 14e hebben :+:

Anyway; ik was 19 toen ik mijn eerste vriend kreeg, maar dat was niks :') Op mijn 23e leerde ik mijn huidige man kennen, dat klopte gelijk aan alle kanten en zijn we dus ook getrouwd. Deze liet ik niet meer lopen :+: :D

18 is echt een normale leeftijd om nog volledig 'groen' te zijn hoor. Beter wachten op de ware dan maar met willekeurig wie te gaan zoenen om eens gezoend te hebben. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:55

Doubtless schreef:
Oh dat zal de eerste keer toch wel gebeuren hoor :D Ken niemand die een fantastische eerste kusser was! 1 voordeel: oefening baart kunst <<)

Ik weet het :')