Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Ik was 27 toen ik mijn vriend leerde kennen. Ik ben niet iemand die met jan en alleman gaat staan zoenen, hou ik helemáál niet van, dus met mijn vriend was ook de eerste. Lijkt me vreselijk om te zoenen met iemand waar je niet smoorverliefd op bent![]()
Doodnormaal om te wachten op de ware, vind ik! Ik heb er iig geen spijt van
DewiRox schreef:8nnemiek schreef:Ik was 27 toen ik mijn vriend leerde kennen. Ik ben niet iemand die met jan en alleman gaat staan zoenen, hou ik helemáál niet van, dus met mijn vriend was ook de eerste. Lijkt me vreselijk om te zoenen met iemand waar je niet smoorverliefd op bent![]()
Heb je toen gezegd dat het pas je eerste zoen was? Ik ben bang dat jongens het misschien zouden merken en heb altijd het idee dat ik dan eerst zou moeten zeggen dat ik nog nooit gezoend heb. Of ging dat gewoon helemaal vanzelf opeens?
Qimm schreef:Ik was 19 voor ik mijn eerste zoen, scharrel, vriendje en bijbehorende toestanden meemaakte. Het is niet exteeem uitzonderlijk dus.
DewiRox schreef:8nnemiek schreef:Ik was 27 toen ik mijn vriend leerde kennen. Ik ben niet iemand die met jan en alleman gaat staan zoenen, hou ik helemáál niet van, dus met mijn vriend was ook de eerste. Lijkt me vreselijk om te zoenen met iemand waar je niet smoorverliefd op bent![]()
Heb je toen gezegd dat het pas je eerste zoen was? Ik ben bang dat jongens het misschien zouden merken en heb altijd het idee dat ik dan eerst zou moeten zeggen dat ik nog nooit gezoend heb. Of ging dat gewoon helemaal vanzelf opeens?
Cheetahfan schreef:Ook 18, nog nooit gezoend/relatie gehad. Het is schijnbaar normaal om met uitgaan vier verschillende jongens te zoenen, en zo ben ik gewoon echt niet... Ik vertik het ook om zoiets te doen om maar 'gezoend te hebben'. Maar ondertussen wordt ik inderdaad wel steeds onzekerder... Ben ik niet leuk/knap genoeg ofzo? Ik hoor dus ook van iedereen dat het vanzelf wel komt, maarja, ik voel me ondertussen wel een beetje een banketstaaf...
Dus je bent inderdaad niet de enige, maar ik kan je ook geen tips geven.
Doubtless schreef:Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. In onze vriendengroep was ik ook laat & werd er heel veel druk op gelegd dat het er echt eens van moest komen. Maar één keer van de situatie gebruik maken maakt het allemaal zoveel makkelijker (vind ik). Heb altijd gedacht dat ik liever iets aan ervaring had dan wachten tot ik stapelverliefd was en dan voor 't eerst te kussen oid. Dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Maar ik heb nooit het nut ervan ingezien om een big deal te maken van 'de eerste kus'.