Ik krijg last van mn vingers/benen van het zien van de foto's, m'n haren gaan er van recht overeind staan.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pieteritus1 schreef:Eigenlijk wil ik ook nog niet nadenken over wat er donderdag gaat gebeuren, maar het doet me pijn, irriteert me en ik blijf er tóch aan frunniken, dus er moet iets mee gedaan worden.
Ik houd jullie op de hoogte hoe het is gegaan?
LadyMadonna schreef:Ikzelf niet hoor, ben ik echt nog niet ervaren genoeg voor om zo'n groot trauma te gaan behandelen. Zou niet weten waar te beginnen. Maar wellicht hebben mijn ervaren collega's een idee.
Gel kan tijdens het uitharden in de lamp een brand gevoel geven. Dit komt omdat er tijdens het uithardingsproces warmte vrij komt door de moleculen die langs elkaar gaan. Daarnaast krimpt de gel en kan daardoor ietwat aan de nagelplaat trekken wat compleet geen kwaad kan, maar wel als "brandend" ervaren kan worden.
Dun werken is hierbij het sleutel woord. Gelukkig komt er ook steeds meer "brand vrije" gel.
Een correct gezette nagel kan dit niet veroorzaken naar mijn idee, maar goed, ik ga hulptroepen in schakelen!
LadyMadonna schreef:Tot nu toe is het advies: behandelen als een extreme nagelbijter. Een correct geplaatst kunstproduct beschermd het blootliggende nagelbed en voorkomt het omhoog groeien van de nagel. Klant zal met name in het begin wel regelmatig terug moeten komen om de nagel zo gecontroleerd terug te laten groeien.
Wat ik zelf al dacht dus
Geen overweging waard ts? Ik wacht nog andere reacties af
LadyMadonna schreef:Eeltlaag is logisch. Een nagel beschermd het nagelbed. Als er geen nagel is, gaat het nagelbed zichzelf beschermen door te verharden.
Ik zie in de foto van ts geen schimmel, de andere foto's (niet van ts) wel
Pieteritus1 schreef:Ik zie dat het nu over schimmel gaat, DIT IS GEEN SCHIMMELNAGEL en ook niet veroorzaakt door een schimmelinfectie. Dit is écht het resultaat van de gel.