Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Equilibria schreef:Wat eet en drink jij op een dag?
troi schreef:Heel herkenbaar! Ik word ook ontzettend misselijk als ik te moe ben, twee korte nachten na elkaar gaat ook niet want dan hang ik de avond daarna boven de wc..
Verder ben ik wel gezond overigens!
drawerlover schreef:Ik heb het niet maar zogauw ik veel kan slapen lukt het me ook heel goed.
Mijn vriendin heeft dit ook een tijd gehad en zij sliep te veel. Het kan dus zijn dat je te veel slaapt. Klinkt gek maar daar word je dus moe van. Als je dan minder slaapt kunnen je hersenen daar niet tegen. Dus als het dat is moet je langzaamaan steeds minder gaan slapen.
Het kan ook Pfeiffer zijn maar dan denk ik eigenlijk niet.
Als het niet zo is dan zou ik in ieder geval naar de dokter gaan.
Els1984 schreef:drawerlover schreef:Ik heb het niet maar zogauw ik veel kan slapen lukt het me ook heel goed.
Mijn vriendin heeft dit ook een tijd gehad en zij sliep te veel. Het kan dus zijn dat je te veel slaapt. Klinkt gek maar daar word je dus moe van. Als je dan minder slaapt kunnen je hersenen daar niet tegen. Dus als het dat is moet je langzaamaan steeds minder gaan slapen.
Het kan ook Pfeiffer zijn maar dan denk ik eigenlijk niet.
Als het niet zo is dan zou ik in ieder geval naar de dokter gaan.
Dit heb ik ondertussen al zo vaak gehoord. Denk je nou serieus dat we (ik in elk geval wel) dat niet uitgeprobeerd hebben?! Maar als ik elke keer binnen 2 dagen plat moet van de migraine en begin te kotsen, dan is dat toch echt mijn lichaam die me verteld dat ik moet slapen! Dat is overigens ook het enige dat op zo'n moment helpt. Als ik mijn regelmaat houd en netjes 9-10 slaap kan ik vaak wel een hele dag prima functioneren.