Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beenjesshar schreef:Mijn vriend gaat ook bijna niet naar de wc , ondanks de vele klysma,s , movicolon
Diverse ha en Zh bezoeken ... Zeer vervelend
hotchocolat schreef:Doculax gebruiken wij op het werk ook samen met Movicol.
Bewoners die hier verstoppingsverschijnselen hebben geven we ook pruimensap.
Vroeger was er van roosvicee ook een laxerende siroop in de handel. Geen idee of dat nog steeds zo is ben al even weg uit NL.
Na 4 dagen geen ontlasting zou ik zelf al contact opgenomen hebben met de huisarts
moonfish13 schreef:Zoon van een collega van mijn vader zat ook verstopt, langere tijd en hij kreeg de tip van iemand die dat veel had en erg om drop te eten met een bepaalde zoetstof.
Gewoon een heel zakje leeg eten en dan ga je gegarandeerd af aldus de persoon in kwestie.
Denk dat hij het had over Maltitol of Sorbitol? Het zit in ieder geval in de suikervrije drop van Klene.
Het is voor mij de reden dat ik die drop dus niet eet, het effect op mijn darmen vind ik niet fijn.
Die zakjes kosten in ieder geval geen drol en het is zeker het proberen waard.
Tinky12 schreef:moonfish13 schreef:Zoon van een collega van mijn vader zat ook verstopt, langere tijd en hij kreeg de tip van iemand die dat veel had en erg om drop te eten met een bepaalde zoetstof.
Gewoon een heel zakje leeg eten en dan ga je gegarandeerd af aldus de persoon in kwestie.
Denk dat hij het had over Maltitol of Sorbitol? Het zit in ieder geval in de suikervrije drop van Klene.
Het is voor mij de reden dat ik die drop dus niet eet, het effect op mijn darmen vind ik niet fijn.
Sorbitol...zit ook in "stophoest"snoepjes...die werken ook laxerend
Icrack schreef:Lijkt me stug, lijnzaad in de juiste dosering smeert als een tiet. Het wordt niet voor niks voor verschillende doeleinden, wat stoelgang e.d aangaat, gebruikt.
moonfish13 schreef:Zoon van een collega van mijn vader zat ook verstopt, langere tijd en hij kreeg de tip van iemand die dat veel had en erg om drop te eten met een bepaalde zoetstof.
Het is voor mij de rhttp://www.bokt.nl/forums/posting.php? ... 51350#eden dat ik die drop dus niet eet, het effect op mijn darmen vind ik niet fijn.