Autorijden met tape?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Autorijden met tape?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 23:04

Als je een verklaring hebt dat je geen belemmeringen hebt is het geen probleem. Maar heb je die niet kan het als het puntje bij het paaltje komt wel een groot probleem vormen..

Shadow0

Re: Autorijden met tape?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 08:40

Volgens mij was het vorige topic er vrij duidelijk over.

Bij het tapen van een voet is er verder niet echt meteen reden om aan te nemen dat je niet in staat bent om veilig een voertuig te besturen. En... 100% veilig is het nooit, autorijden is risico. Het gaat erom dat dat risico niet te groot is. Het klinkt mij prima verantwoord in de oren, als je een noodstop kunt maken en gewoon alles kan doen (wat ik me heel goed voor kan stellen bij een enkel die alleen maar ingetaped is) is dat in principe voldoende.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 11:47

jopaardjo schreef:
Ik denk dat het wel gewoon mag, mijn vader mocht met 1 verlamde arm ook nog gewoon auto rijden, dus mag dit vast ook wel.

Het hangt er vanaf.
Als hij bij zowel het aanvragen als voor het eigenlijke examen heeft getekend: "mijn ene arm is verlamd, op die-en-die manier kan ik prima sturen" dan mag het.

Als ik (die destijds heeft getekend dat al haar armen en benen het deden) opeens een verlamde arm zou hebben mag het niet.