Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tenminste, dat is mijn ervaring dan..Sjolvir schreef:Weet niet of het door mij leegeten van zak pistache noten nou zoveel gezonder is dan iets anders....

tegenwoordig heb je van bijna al het lekkers wel een portieverpakking, Dan Koop je dus zo'n Klein zakje chips, een mini chocoladereepje, een Klein zakje snoepjes, etc. Zal wss wel ietsjes duurder uitvallen, maar als je maar 1 Klein zakje in huis hebt kun je dus ook maar 1 Klein zakje eten, en die mag Dan ook gewoon leeg
Prop rest in dashboardkastje om die vervolgens terug te vinden een paar weken later. Dan was ik hem echt vergeten, maar als ik hem dan vind moet ik hem leegeten.
Sjolvir schreef:Weet niet of het door mij leegeten van zak pistache noten nou zoveel gezonder is dan iets anders....

) Gelukkig ben ik wel altijd in de weer, actief, veel lopen met de hond, een paard en gewoon druk van mezelf dus ik verbrand ook heel veel
!
En natuurlijk gaat het weleens mis, maar door mezelf wel toe te staan, maar met beperkingen krijg ik wel meer controle over dat het in een keer op moet. Het zelfde geldt voor gevulde speculaas koeken. Ik had er 8, maar er zijn er na een week nog 3 over.
Gezond is anders, maar ik het heel duidelijk voor mezelf een hoeveelheid aan snacks die ik in een week mag op eten, en dat werkt heel goed.
Beste oplossing.
) doe ik er veel langer mee