vervelen omdat ik verplicht plat lig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: vervelen omdat ik verplicht plat lig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:03

Kleine huis op de prairie kijken.Kan je echt maanden vooruit.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:09

Ik weet niet of je ook kan borduren? dan zou je kunnen adverteren met: een naam op een dekje of zweetdeken borduren.Dus dan verdien je er ook nog geld mee en kan je genoeg te doen hebben [als het loopt].

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:15

Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter ook een tijdje moeten liggen, was zelfs in het ziekenhuis..
Iedere ochtend ging ik wel naar buiten, een rondje lopen met blote voetjes op het gras. Nou is het niet echt de tijd van het jaar hiervoor.
Maar ik genoot wel van de dingen die ik deed.

Verder was het lezen, schrijven, tv kijken en tja.. in een ziekenhuis is het toch net wat beperkter dan thuis :)

Wat al genoemd was... mediteren, is wel een hele fijne...
Echt contact maken met de baby.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:21

Constructie maken dat je makkelijk met je laptop kunt liggen, daar dan spelletjes op zetten. Sims, zoekspelletjes en schietspelletjes voor de frustrerende momenten. In elk geval spelletjes zoeken die langer leuk zijn dan een half uurtje. :)
Ik lig al sinds december 2011 het grootste deel van de dag plat (ik heb zo'n 4 uurtjes die ik verdeeld over de dag op kan zijn, afhankelijk van wat ik doe en heb gedaan) en heb sinds kort ook netflix, best heel leuk erbij. Verder probeer ik te lezen, maar dat lukt vaak niet zo goed door de medicijnen, heb ik mezelf geleerd hoe ik liggend mijn nagels kan lakken, kleur ik mandala's, schrijf ik blogs (en wederom mijn frustratie van me af) en zijn mijn laptop en tablet erg goede vrienden geworden.
Als mindfulness wat voor je in, kun je daar ook apps voor downloaden, het kan in elk geval helpen te ontspannen en dat is nooit verkeerd natuurlijk.

Troost je met de gedachte waar je het voor doet nu, al is dat echt maar een kleine pleister op de wonde..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:54

Join the club. Ik lig/zit/hang al een jaar. Heb mijn rug gebroken en die wil niet echt lekker herstellen. Ik was voor mijn "ongeluk" begonnen met een nieuwe WO studie en die ben in intussen gewoon aan het afmaken. De hele dag tv kijken, internetten en iets dergelijk is niets voor mij, daar komt bij dat je daar ook behoorlijk snel klaar mee bent.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:54

Misschien een thuis studie doen?

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 18:16

Ik heb in ieder geval wat aan de netflix tips... ik las ook maar een middagdutje in. Breekt de dag een beetje.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:02

Misschien is een gratis cursus via coursera iets?

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:11

Inderdaad, is er niet een mooie taal ofzo die je altijd alwil leren? Kan vaak wel via internet! Heb je nu mooi tijd voor.

En anders haken, breien (kun je echt leuke dingen mee maken). En die tip van dingen borduren voor geld vind ik zelf erg goed bedacht!

Naar zeg, sterkte ermee :(:)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:15

Voorlopig kan/mag ik ook weinig ivm een gebroken enkel. Ik hang wat rond op facebook, wordfeud en whatsapp. Heb een paar goede boeken liggen en van de week pak ik m'n studie maar weer op...

:z

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 08:42

Ik kom binnenkort even een koppie thee bij je doen!! Denk dat haken wel echt iets is voor jou is trouwens :D . Misschien kun je T.atjana van Famke is vragen, die doet ook heel veel van die dingen

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 08:58

Klinkt heel stom, maar borduren is ook best wel leuk om te doen en een leuke bezigheidstherapie. Je kunt er mooie dingen mee maken.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 12:58

Ik ben ook begonnen met een blog in januari. Dat is ook een erg leuk project om op te pakken.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 13:04

Een geboorte schilderij borduren is ook leuk.En als de baby er is, borduur je de geboortedatum,naam en gewicht in.Mijn moeder heeft er voor beide dochters 1 gemaakt.Altijd blijvend.

itske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 13:09

Als je van lezen houd kan ik je deze aanraden.http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Aardkinderen
Ik heb tijdens mijn zwangerschap 5 maand plat gelegen en toen deze boeken gelezen. de 5 maand was om maar de boeken waren nog niet uit.

Sterkte en de maanden zijn zo om hoor

nutts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-14 09:24

oke ik heb haak spullen gevraagd en een kennis van me kan borduur patronen maken van een foto
krijg van haar een pakketje om mijn eigen paard te kunnen borduren