Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynn_Nikita schreef:Maar om terug te komen op je vraag, ik zou niet voor narcose kiezen als je het ook op een normale manier kan herplaatsen. Narcose is altijd extra risico
Lynn_Nikita schreef:nee, dat is bij de huisarts ook niet, maar wel als je dezelfde spiraal in het ziekenhuis in NL zou laten plaatsen
benangelique schreef:Ben ik de enige die zich afvraagt waarom die verschoven spiraal er onder narcose uit moet? Zit ie echt volledig in de baarmoeder? Kunnen ze m niet meer pakken via de baarmoedermond?
..
Furrow schreef:Ik vind sowieso raar dat een huisarts dat mag plaatsen!
Hier wordt het alleen door de gynaecoloog gedaan, een huisarts heeft toch ook geen inwendige echo?
Stom dat het zoveel eigen risico kost, het lijkt me een stuk veiliger als het door de gyn geplaatst wordt.
dushi88 schreef:Lynn_Nikita schreef:Maar om terug te komen op je vraag, ik zou niet voor narcose kiezen als je het ook op een normale manier kan herplaatsen. Narcose is altijd extra risico
Dat is ook hetgene wat me een beetje tegenhoud, die narcose. Ik vind het een beetje zonde eigenlijk om nu weer heel veel geld uit te geven voor iets wat nog gewoon goed moet werken qua hormoonafgifte terwijl het misschien heel simpel te verhelpen is.
Ik snap ook niet zo goed waarom ze een oude spiraal kunnen verwijderen en een nieuwe spiraal kunnen plaatsen zonder narcose, het principe is toch hetzelfde?

Ik hoop dat ze dat bij mij ook gaan doen.
En dat gaat super!
dushi88 schreef:Dank je voor je reactie.
Ik heb er verder helemaal geen problemen en was ook heel erg tevreden aangezien ik geen menstruatie pijn heb, bijna geen bloedingen en een stuk minder hormonen in mijn lijf dan met de pil..
Ik zit er dus wel over na te denken om toch weer een spiraal te nemen, maar ik weet niet of ik het aandurf om dit via die nieuwe methode te doen..
benangelique schreef:Vreemd dat de huisarts dat vooraf niet geadviseerd heeft. Had je vast Veel pijn gescheeld
Plien91 schreef:benangelique schreef:Vreemd dat de huisarts dat vooraf niet geadviseerd heeft. Had je vast Veel pijn gescheeld
Vind ik ook. Het maakt het laten zetten nou niet direct een pretje maar het haalde bij mij wel de scherpe kantjes van de pijn af.
Wel heel vervelend dat het laten zetten bij sommige dames zon akelige ingreep is geweest. Kan me voorstellen dat je dan niet meer wilt.. Implanon oid dan?
)