Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WillBokkers schreef:En allemaal goed je hand voor je mond houden natuurlijk![]()
Ik zat namelijk in de bus en zat een man vreselijk van zich af te hoesten, ik voelde het gewoon op mij neer komen.
(Man zat achter mij)
Dat is ook echt suuuper hygienisch..
Met je hand pak je vanalles vast waardoor het zich in no-time verspreid.
Flower86 schreef:Hoi wat vervelend zeg, ik zou neusspray gaan gebruiken dit helpt ook tegen een dicht oor. Daarnaast de keelspray van A. Vogel die is echt heel fijn en daarnaast kan je ook evt echinaforce gebruiken om je weerstand te verhogen zodat je lichaam het beter kan verslaan. Ik weet niet of je ook zuivel drinkt melk enzo, dit zou ik even laten staan dit zorgt alleen maar voor meer slijm. Sterkte ermee oh ja je hebt drie soorten keelsprays ik zou die voor keelpijn doen en evt tabletjes met broomhexine erin dit lost het slijm op. Deze heb je gewoon in eigen merk stuk voordeliger dan van bisolvon!
neuspray wil daar niet voor helpen.
verootjoo schreef:WillBokkers schreef:En allemaal goed je hand voor je mond houden natuurlijk![]()
Ik zat namelijk in de bus en zat een man vreselijk van zich af te hoesten, ik voelde het gewoon op mij neer komen.
(Man zat achter mij)
Dat is ook echt suuuper hygienisch..
nooit in je hand hoesten! Altijd in je elleboogMet je hand pak je vanalles vast waardoor het zich in no-time verspreid.
, gewoon hoesten hoor!