Maar dat kan je ook niet de hele dag bij je hebben
Balen zeg dat het zo koud is! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marie111 schreef:Meer laagjes?
Thermo hemd/shirt en thermolegging inderdaad
Dunne skipulli, daaroverheen fleecetrui en dan fleecevest en dan ski-jack?
Verder kun je i.p.v. joggingbroek ook een skibroek aantrekkn of die nog over de joggingbroek.
Zorg er,verder voor dat je wel dikke sokken draagt, maar dat je schoenen/laarzen niet te strak zitten, want dan kan het bloed niet stromen.
Verder naruurlijk een muts dragen en handschoenen.
Ik vraag me wel af hoe het moet als het echt koud gaat worden.

dejavu schreef:Jee. Zit je moeder soms in de overgang? Of heeft ze het zelf ook koud? Ik zou bij deze temperaturen alleen warm blijven door heel veel te doen. Een elektrische kacheltje is ook een idee voor de momenten dat je stil zit.
Dimple schreef:En welke tijd leven jullie??![]()
Alleen houtkachels? Geen CV? Hoe komen jullie aan warm water voor douchen dan etc?
Bezuinigen?

Eline91 schreef:Voor als het koud is in huis heb ik de touchscreen onderhandschoenen van decathlon: http://www.decathlon.nl/onderhandsch-take-heat-touch-id_8287286.html, zitten heel comfortabel en kan je lekker mee op je computer werken
Ik heb dezelfde ook nog van andere winkels (oa blokker) maar die hebben een andere samenstelling en prikken als ik ze te lang draag. Ik heb een vorm van reuma dus draag heel vaak voor langere perioden handschoenen binnen.
Voor lichaam en voeten gebruik ik elektrische kleding, maar binnen kan je misschien wat doen met een elektrisch deken?

safina schreef:hoe doe je dat met school enzo? Ik bedoel: huiswerk maken etc? Lukt dat een beetje met die kou?
Froukje1993 schreef:Wauw, zuidlaardermarkt is geweest hoor.. Aan dat ding!
Wij hebben hier ook al weken de houtkachel aan. Zelfs de cv overdag al aan.
Ik ga me idd niet laten verkleumen in m'n eigen huis!
Hebben jullie te weinig hout dat ze bang is dat jullie straks te kort komen oid?
Jennyj01 schreef:Bij familie of vrienden logeren die wel gewoon de kachel op 20 graden hebben staan. Dat werkt het allerbeste.

saskiakefie schreef:waterkruikMaar dat kan je ook niet de hele dag bij je hebben
Balen zeg dat het zo koud is!

Cookies schreef:Te vroeg? Het is bijna eind november. Ik vind dit echt niet normaal, dat jij met jassen en handschoenen aan je huiswerk moet maken en verder bijna de hele dag in bed moet zitten van de kou. Voor mij begint het een beetje te neigen naar mishandeling.
Marie111 schreef:Te vroeg om de kachel aan te steken??? Wat is voor je moeder op tijd?
Wat draagt de rest van het gezin aan kleren?
Hoe doe je dat op school? Trek je dan eerst van alles uit en aan eind van de dag weer aan?
Hoe ging dat in die strenge winters van een paar jaar geleden?
Dimple schreef:En welke tijd leven jullie??![]()
Alleen houtkachels? Geen CV? Hoe komen jullie aan warm water voor douchen dan etc?
Bezuinigen?