Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Procent schreef:@Suzanne F : Dat is dus niet waar. Ik ga me alleen maar rotter voelen en me minder gemotiveerd. En tranen inhouden als ik naar de spiegel kijk vind ik toch ook best ver al...
Ik heb een tip voor je en dat is: ga het gewoon doen! Wat helpt is je doel visualiseren: maak een poster waarop je je doel schrijft en uitbeeld bijvoorbeeld met teksten plaatjes van een lijf dat je aanspreekt met jouw hoofd erop, gezond eten, de voordelen die het je gaat opleveren en hang die poster ergens neer waar je hem vaak ziet. Plan je sportmomenten in en ga het gewoon doen, geen excuses! Als je negatieve gedachten krijgt die je tegen willen houden ga je hardop met ze in discussie. Probeer je doelen trouwens wel in het heden en positief te formuleren dus niet ik word slank maar ik ben fit, energiek en weeg ... kg. Kijk heel regelmatig meerdere keren per dag naar die poster zodat je onthoudt waar je het voor doet. Je kunt honderden excuses bedenken maar moet het echt zelf gewoon gaan doen!
haha nadina schreef:Ik heb niet alle berichten gelezen dus misschien dubbel maar dat is dan zoIk heb een tip voor je en dat is: ga het gewoon doen! Wat helpt is je doel visualiseren: maak een poster waarop je je doel schrijft en uitbeeld bijvoorbeeld met teksten plaatjes van een lijf dat je aanspreekt met jouw hoofd erop, gezond eten, de voordelen die het je gaat opleveren en hang die poster ergens neer waar je hem vaak ziet. Plan je sportmomenten in en ga het gewoon doen, geen excuses! Als je negatieve gedachten krijgt die je tegen willen houden ga je hardop met ze in discussie. Probeer je doelen trouwens wel in het heden en positief te formuleren dus niet ik word slank maar ik ben fit, energiek en weeg ... kg. Kijk heel regelmatig meerdere keren per dag naar die poster zodat je onthoudt waar je het voor doet. Je kunt honderden excuses bedenken maar moet het echt zelf gewoon gaan doen!

krachttraining is leuker, uitdagender en je boekt meer, sneller en een mooier (strakker) resultaat. Is er in je buurt geen sportschool waar je een keer mag proefdraaien?

Emma_s_girl schreef:Ik ook, lekker rondkijken, en als je met een maatje of groepje bent lekker kletsen.
Ben een paar weken geleden ook weer begonnen, na een ongeluk en 2 knie-operaties en 10-15kg extra gewicht weer met 5x1 minuut gestart.
Als ik bij de fysio op de loopband sta verveel ik me kapot, maar nu ik iets verder ben (5x5 min.) ga ik ook weer buiten lopen. Moet wel met de auto naar het bos, maar ik geniet echt. Nu maar hopen dat ik het heel houd. En zo langzaam aan gaan de kilo's er ook eindelijk af.
.
. Procent schreef:Dankjewel voor je reactie!
Ik vind het wel heel erg knap dat jij er zo tegenaan gaat! Geeft mij ook motivatie!
Ik merk dat ik nu al heel veel energie heb, en tijdens het douchen kon ik niet stilstaan op de van alle energie hahaha. Lekker uitgezweet, en nu voel me wel echt voldaan! Ook al is het eigenlijk peanuts wat ik heb gedaan.. Het is een begin!