Rinskee schreef:Ik zou als ik jou was je zorgbehoefte op een rij zetten..
Als je specifieke zorg nodig bent zou ik persoonlijk ook goed oppassen met gestuurde zorg..
Mag dan wel goedkoper zijn als je gaat voor een natura polis(geen vrije keuze van ziekenhuis of een andere zorgverlener) is wel goedkoper maar voor die twee of drie euro meer zou ik gaan voor een restitutie polis.
Ik ben groot voorstander van persoonlijk advies er is tegenwoordig zoveel keuze, een zorgverzekeringen product is een advies product zelfs voor een tussenpersoon is het een hele studie om de kleine lettertjes van elke zorgverzekeraar te kennen. Er zijn veel goedkope maar uitgeklede polissen op de markt en ook vergelijkingsstudie website verdienen een hoop aan het afsluiten van een zorgverzekering en zijn dus niet altijd objectief..
Succes met zoeken,
Mee eens

Kijken naar wat je aan zorg nodig hebt, nodig denkt te hebben en wat je verder belangrijk vindt aan een zorgverzekering.
Vrije keuze staat bij mij voorop evenals een zorgverzekeraar die ook goed is voor zijn zorgverléners. De vier groten vallen daarom sowieso af, puur en alleen op basis van hun omgang met mij en mijn beroepsgroep. Dan betaal ik maar een paar euro meer.
Ik heb nu Zorg&Zekerheid op mijn lijstje staan, DSW vind ik interessant, ONVZ en VvAA idem. Wacht nog op de premie van Ditzo.