Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDonja schreef:Ibuprofen is slechter voor je hart geloof ik dan diclofenac...
En anders gewoon de whiskeyfles voor ijsthee aanzien
Het is gewoon afwachten tot het beter gaat. Bij mij is trouwens wel geopereerd, maar daarna ook veel pijn gehad, in het ziekenhuis zelfs morfine gekregen
Dus ik weet niet of een operatie nou een veel fijnere oplossing is... 

. Het heeft bij mij 12 weken geduurd voor er geen brace meer om hoefde.
Cola, thee, zetpillen.. Allemaal goede tips.JoyCiej007 schreef:Iedereen heeft het hier over maagbeschermers (o.a. omeprazol) bij diclofenac, maar tegenwoordig heb je ook dyclofenac met ingebouwde maagbeschermer; deze diclofenac zijn dan 'maagsap-resistent'; je mag ze dus ook niet kauwen voor je ze doorslikt.
de maagsap-resistentie zorgt er voor dat ze niet al in de maag gaan werken, daarbij biedt het dus dezelfde werking als een maagbeschermer.
als je die maagsap-resistente dyclofenac hebt, hoef je dus in principe niet zomaar een maagbeschermer er bij te hebben. Ik heb dat toen wel een tijdje gehad, maar dat kwam ook omdat ik behalve paracetamol, dyclofenac er ook nog andere pijnmedicatie en prednisolon bij kreeg.
dat is alleen een laagje dat er om heen zit die de tablet zelf beschermt tegen maagzuur anders kan die niet werken. Zit verder geen maagbeschermer bij in. Je hebt inderdaad ook arthothec dit is diclofenac met misoprolol heit is nog wel eens discussie over of dit wel maag beschermende werking genoeg heeft. (voor mensen die volgens protocol een maagbeschermer nodig hebben is arthotec eigen niet de goede keus.marleen_usar schreef:Waarom niet meteen opereren, lijkt me toch wel schelen met de pijn. Dit is echt erg zo veel pijn. Blijkt.straks dat een operatie als nog nodig is.