Wie sport er hier bij Basic fit? Die komt ook in Harderwijk per januari, maar vraag me af of dar wel goede begeleiding is? Wil wel goed op weg geholpen worden, anders heeft het weinig zin
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Indra_S schreef:Wie sport er hier bij Basic fit? Die komt ook in Harderwijk per januari, maar vraag me af of dar wel goede begeleiding is? Wil wel goed op weg geholpen worden, anders heeft het weinig zin
Begeleiding bestaat uit wat uitleg over apparaten en papieren one-size-fits-all trainingschema's. Voor serieuze begeleiding zul je verder moeten zoeken denk ik. Sommige BF's bieden wel personal trainers aan dacht ik, tegen betaling uiteraard.
even mee gaan sleutelen als ik met een vriend train
Gianti schreef:@Florenc.. Oké thanks!! Ik durf niet echt in gewicht omhoog te gaan, en merk dat ik nu idd meer sets nodig met meer herhalingen om moe te wordeneven mee gaan sleutelen als ik met een vriend train

. Ik heb voor mezelf een trainingsschema gemaakt zodat ik voor mezelf een extra factoor heb waardoor ik ga(anders klopt het schema namelijk niet meer). Ik train op conditie ,want die is een heel stuk slechter geworden sinds ik niet meer voetbal, op kracht en op spiermassa.
en eigenlijk nog nooit zo happy met mijn lijf ben geweest

Gianti schreef:mijn belangrijkste drive om door te gaan is dat ik mijn lichaam vooruit zie gaen eigenlijk nog nooit zo happy met mijn lijf ben geweest

Meliaforever schreef:Dit kanaal heeft ook veel oefeningen, geen idee welke echt werken.
https://www.youtube.com/user/XFitDaily/videos
. Dan kom je er vanzelf achter wat wel en niet werkt