ik had vandaag terug een normale temperatuur van 36, heb bloed laten nemen en morgen kan ik voor een echo gaan... nee, heb altijd eerder koud als warm
speurneusc
Geplaatst: 17-11-14 09:57
Ik had dat enkele weken geleden ook, aan de zijkant van mijn pols, ook warm je zag het gewoon dikker worden, rood, gevoelloos, koorts, de ene keer warme koorts en andere keer koude koorts (ondertemp) collega's stuurde mij naar de dokter en dachten aan bloedvergiftiging, dokter dacht aan allergische reactie. Dus prik voor allergie gehad en ab moest in een dag minder worden, nou het werd alleen maar erger tot aan me elleboog was het dik en hard, huid leek wel op barsten te staan zo gespannen en glimmend werd het.
Terug naar dokter, andere medicijnen nu pillen tegen allergie mocht er 2 per dag en moest in een half uur resultaat merken volgens apotheek maar er gebeurde niets. dag erna naar ziekenhuis s'avonds, echo gehad en die zag onregelmatigheden in de ruimte tussen spieren en huid oftewel aangetast weefsel.
Moest bij de andere ab pillen ook groene leem smeren overdag met watten erom en zwachtel s'nachts een zalfje mee leek wel een soort tijgerbalsem dat gloeide helemaal in 2 dagen was het zo goed als weg, echter als je arm nu kijkt zie je dat het niet meer glad is en loopt een diepe gleuf tussen de spieren en de spieren zijn ook niet meer glad maar stukjes met bobbels, als ik er over wrijf voel je het ook en nog steeds op sommige plaatsen voel ik ook nog wat pijn als ik het aanraak. Conclusie was ook w.s. spinnenbeet
ik ben ondertussen weer naar de dokter geweest omdat de koorts niet wil zakken... heb terug antibiotica gekregen, weer een andere, dit is nr 3 al en de 4de kuur...
de pijn in mijn nek valt wel mee maar mijn arm en schouders doen soms enorm pijn... nek ook wel een beetje maar mijn arm is veel erger... het is ook meer thv sleutelbeen... heb wel goede pijnstilling dus het is houdbaar... hoop nu wel met deze antibiotica dat het over gaat want het duurt nu net iets te lang... heb gisteren de friteuse bijna laten vallen omdat ik ze niet kon houden en geloof mij, die olie is geen pretje om op te poetsen!
ja, was wel toen k hem uit de kast haalde voordat we gingen eten dus de olie was niet warm... anders was ik nog verbrand ook... maar deze laat ik altijd goed afkoelen voordat ik hem oppak.
Inney
Geplaatst: 07-12-14 06:07
Ik ben wel benieuwd hoe het ondertussen met je gaat ts? Klonk namelijk best wel heftig!
Nog steeds niet goed... was allergisch aan de laatste antibiotica dus ben daarmee moeten stoppen maar omda het beter ging moest ik geen nieuwe kuur... tot vrijdag... pijn stak weer de kop op, alles was weer dik dus heb maar even terug gebeld naar men arts... en heb nu weer andere antibiotica... word ik wel wat misselijk van maar het is te doen dus hopelijk gaat het nu wel helpen... want ben het echt beu!
BritHittepit
BatmanBrit
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-14 20:08
Het is nog steeds pijnlijk en dik... ben dinsdag naar een internist geweest... morgen een scan, ben benieuwd wat er uit gaat komen...
Eigenlijk zie je niks, het kuiltje aan het sleutelbeen is iets dikker maar als je dan voelt voel je wel duidelijk het bolletje zitten...
ik ben zelf naar de internist gestapt. Van mijn huisarts moest ik nog maar afwachten maar had veel pijn... en het gevoel dat ik niet geholpen word...
de internist had ik een heel goed gevoel bij en kende ik al van in het verleden toen heeft ze me ook goed geholpen dus heb terug met haar contact opgenomen.