Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
messenger gebruik ik niet maar denk dat dat niet meer werkt want bijv. Tinder doet het ook niet meer 
. Facebook ga ik nu van mijn telefoon verwijderen, net als de app van de NOS (ik bekijk 100 keer per dag de nieuwsberichten).
. Yontheke schreef:Ik snap eerlijk niet dat je zo verslaafd kan zijn aan je telefoon en dingen checken..
Ik heb een simpele gsm die enkel kan sms'en en bellen dus doe niet aan whatsappen, snapchat en al die andere dingen. Ik heb niets van social media zoals facebook, twitter etc.
Het enige wat ik doe is bokken

Verder heb ik aparte gesprekken met iedereen maar dat is puur vanwege short updates ofzo, ik voer er eigenlijk nooit meer 'hele' gesprekken in. Beetje back to SMS waar het voor bedoeld was 
, normaal is het op mijn werk echt veel te druk om ook maar even mijn telefoon te checken).
..
.
instagram wilde ik ook verwijderen, maar dat was weer gekoppeld aan m'n blog en omdat ik daar meer dan 2500 volgers op had kon ik dat ook weer niet
Bokt ben ik wel een tijdje zonder geweest toen ik geen eigen paard had, maar toen ik die wel weer had kon ik het niet laten even mee te lezen, toen even te reageren en ondertussen ook weer helemaal bokt-addict
heb het allemaal geprobeerd maar het werkt niet voor mij
ruitje schreef:Als je je profiel deactiveerd ben je echt weg, tijdlijn is niet meer zichtbaar voor anderenmessenger gebruik ik niet maar denk dat dat niet meer werkt want bijv. Tinder doet het ook niet meer
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit kansloze probleem
) .
.