Plien91 schreef:Prioriteiten stellen, maar dat vind ik echt heel moeilijk. Als we zijn verhuisd wil ik wel graag een schoonmaakster/werkster.
Daar heb ok ook al eens aan zitten denken....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ach ik vind het wel prima. Des te meer kan ik genieten van een dagje vrij.
Fijn dat hier nog lotgenoten zijn. Voel ik me in ieder geval niet alleen die zo druk is. Geloof me of niet, maar ik zit vaak wel in flinke tijdnood ondanks dat mijn dag gewoon té vol zit. Maar anders is de voldoening er niet.
Ik snap niet hoe anderen dat wel lukt, maar ik zou het ook niet willen. Ik wil tijd en ruimte voor onvoorziene zaken (nogal vaak met zoveel dieren) en spontane dingen houden.
En als je zo lang werkt, kun je best ff 5 minuten bokken tussendoor hihi
Nayomie schreef:Een topic naar wens, lijkt wel.Fijn dat hier nog lotgenoten zijn. Voel ik me in ieder geval niet alleen die zo druk is. Geloof me of niet, maar ik zit vaak wel in flinke tijdnood ondanks dat mijn dag gewoon té vol zit. Maar anders is de voldoening er niet.
http://i.imgur.com/cBKWToY.jpg
Om even een kijkje uit deze week te geven.
Ik spreek overigens uit ervaring, ik zit nu op de universiteit en merk echt dat ik me veel beter kan concentreren en meer kan doen als ik gewoon op tijd naar bed ga
Verder geen kritiek ofzo, alleen een tip
Een keer een nachtje wat langer doorwerken is natuurlijk wel wat anders dan standaard meerdere keren per week tot midden in de nacht doorgaan.
Nog 4 hoofdstukken uit een boek doorlezen waar ik écht niet doorheen kom, een presentatie voorbereiden, alle colleges leren voor de bonustoets van volgende week, logica opgaven die ik gemist heb doornemen en maken, alle COO die ik geskipt heb nog een keer doen, beginnen in Marieb a 1200 blz, beginnen in Java Concepts, alle stof nog eens herhalen zodat ik het niet weer vergeet met het tentamen.. Nog 2 paarden meerdere keren rijden deze week.. Huilen dit

in het weekend ook. Ik snap echt niet hoe jullie het op de lange termijn volhouden!
Gelukkig heb ik dit jaar de "rust" gevonden om dit af te leren.
MBO Diermanagement niveau 4, examenjaar)