Warm of koud,ik zweet overal in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 22:34

renee16 schreef:
mymy schreef:
syneo 5 werkt echt heel goed..

http://www.koopjesdrogisterij.nl/produc ... tAod4AEAiA

best duur maar je doet erg lang met zon flesje.

Dit is dus een van de ongezonde middeltjes.. Zodra het uitwerkt komt er een vreemde geur bij, alsof het die dagen gewoon opgestapeld is en 'is gaan rotten'..
Oke, overdreven maar ik vond de geur erg onsmakelijk en heel anders als normaal.. (Dit ruik je amper)

Ik heb ook geen last van vreemde geurtjes hoor!
Het is ook echt mijn red middel, ben er zo onwijs blij mee!

je betaald iets van 20 euro voor een flesje, ik doe er bijna een half jaar mee geloof ik. eens in de 4 a 5 dagen opspuiten en heb nergens meer last van.. *\o/*
en ik hoefde eerst maar een shirt aan te doen en er zat al een natte plek onder me armen :+

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 22:45

MrUlbe schreef:
Summerly bleekt dat niet heel erg? Ik heb echt verschillende lievelingstruien weggegooid omdat er zo'n vervelende geur in bleef hangen, ook na het wassen ;(
Voor zover ik weet niet. Mijn moeder deed het altijd standaard bij de shirts van m'n zusje en mij en ik heb overwegend donkere kleding, maar nooit iets gemerkt van bleekplekken of zo. :)

Brievenbus

Re: Warm of koud,ik zweet overal in

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 23:09

Same here. Hoe meer ik eraan denk, hoe erger het wordt... Naar de dok geweest en ook een of ander goedje gekregen. Heb t geprobeerd, maar mijn huid werd er heel droog van (handen). Dus nogsteeds vaak natte handjes, maar ik probeer maar te denken, So be it, dit ben ik en het is een menselijk normaal iets om te zweten. :)

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 23:14

Ik heb er ook heel erg last van gehad in mijn pubertijd, nu is het gelukkig wel minder geworden. Ik gebruikte odorex depper, dat heeft mij echt enorm geholpen.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 23:15

Ik had het ook heel erg onder mn oksels, ook in de winter. Het kwam zelfs door mn t-shirt heen en vervolgens door mijn trui. Vreselijk!
De huisarts raadde mij Deoleen aan maar dat werkte totaal niet.
Met Odorex Extra Dry heb ik nergens last meer van :)

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 00:34

Ik had het ook en het is vanzelf weer weg gegaan dus houdt hoop :D Botox heb ik niet gedaan omdat je daardoor op andere plekken extra kon gaan zweten en ik niet op een zweethoofd o.i.d. zat te wachten.. Odorox hielp bij mij wel, alleen het was niet DE oplossing helaas. Bij shirtjes waarbij het erg opviel, gebruikte ik oksels pads, ideale uitvinding! Een soort maandverband voor in je shirts :D Over Syneo 5 heb ik veel goede verhalen gehoord.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 00:37

word het niet weer extra warm van die okselpads? ik heb er wel aangedacht deze zomer.

ik voel soms de zweetdruppels langs mijn arm stromen als mensen de kachel op 22 graden hebben.. ik heb hem thuis gewoon op 18... anders word het mij al te warm...

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 00:47

Je kan ook zelf deo maken, zie dit filmpje http://www.beautygloss.nl/2011/09/03/fi ... ant-maken/

Ik zelf ben er erg tevreden mee, neemt veel zweet op. Maar stel je zweet daar door heen.... Ik had ooit eens iemand gezien die een soort maandverbanden had (maar dan iets andere vorm :') ) en die plakte zij in de binnenkant van haar hemd. Dus mocht het erg zijn dan kan dat misschien ook helpen.

En ja iedereen zweet dus veel meer dan dit kan je er denk ik ook niet aan doen (tenzij je allemaal chemische troep op je lijft wilt hebben)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 01:10

Ik heb het ook heel erg, komt door de hormoonhuishouding bij mij.
Slik ivm endometriose hormonen, dan heb ik het heel erg.
Heb een poos geen hormonen geslikt en toen had ik het niet...

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 01:17

@christiene dat weet ik niet eigenlijk.. ik ben juist een koukleum, en zweet het meest in de winter. Het is bij mij dus geen reactie op de warmte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 01:29

Heb er zelf ook last van, helaas. In de zomer is het al helemaal een hel, dan loop ik altijd in hemdjes.
Mij zul je ook nooit in grijs zien lopen, op mijn trui na. Lange mouwen? nee.
Is met kleren kopen ook lastig, houd er toch veel rekening mee.

Ik heb nu odorex roller, maar ik ga dan eens kijken voor de glazen flesje ding :D

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-14 01:32

Ladyson schreef:
@christiene dat weet ik niet eigenlijk.. ik ben juist een koukleum, en zweet het meest in de winter. Het is bij mij dus geen reactie op de warmte.

Dit is precies hoe ik het ook ervaar

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 01:54

Heb je wel eens je bloeddruk laten meten? Een hoge bloeddruk zorgt namelijk nog wel eens voor overmatige transpiratie

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 06:09

Ik meld me ook! Kleding weggooien, zo min mogelijk bewegen, armen laag houden, soort maandverband onder de oksels, deoderant, parfum, paar keer per dag washandje of verschonen etc etc.

Sinds ik rexona maximum protection gebruik nergens meer last van!!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 06:44

Ik gebruik tegenwoordig nivea anti stress Deo.
Werkt super!

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 06:49

Probeer eens magnesium olie ,natuurlijk en je hebt er nooit meer last van!
Je kan als je snippers koopt de olie zelf maken 250 gr met 250 ml gekookt water,gegarandeerd nooit meer lastr elke ochtend erop smeren,goedloop en effectief!!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 07:32

inowa schreef:
Ik gebruik tegenwoordig nivea anti stress Deo.
Werkt super!

Grappig want door die deo begin ik juist overmatig te zweten :-p

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 10:46

Tivoli schreef:
Ladyson schreef:

Dit is precies hoe ik het ook ervaar
Ik heb het idee dat het bij mij ook erger is als ik het koud heb vanwege de spierspanning die dan ontstaat.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 10:49

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 11:03

Ik zweer juist wel bij odorex, de extra dry in een glazen flesje dat je met een wattenschijfje moet aanbrengen 2x per week. Ik gebruik het ondertussen al weer bijna 10 jaar, helaas had ik jong last van zweet en ik incl. lucht.

Deze dus: http://i1228.photobucket.com/albums/ee4 ... a49477.jpg

Je moet het niet te vaak aanbrengen. Als je het dagelijks aanbrengt gaat het niet goed. Het beste resultaat bereik ik als ik het 's avonds na het douchen aan breng en 's ochtends even met koud water was.

Het verschil is voor mij gigantisch. Zonder odorex kan ik in principe elke 3/4 maanden mijn shirts vervangen, met zweet ik veel minder en vorm ik ook minder geur, waardoor ik de shirts gewoon verslijt in plaats van dat ze door de geur niet meer draagbaar zijn.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 11:08

Ook ik gebruik Odorex, ik gebruik nu een tijdje de spray. Daarvoor had ik altijd de depper, maar de spray bevalt mij persoonlijk beter.
De reden van het gebruik is ook omdat ik snel zweet.. ook al doe ik niks.

Nu kan ik sporten en alles doen wat ik wil zonder dat ik begin te zweten.

Het enige nadeel is dat ik er wel gigantische jeuk van krijg.. (Voor al na het scheren) maar goed, dat heb ik er wel voor over.... gaat wel weer over zeg ik maar altijd :+

Kaat1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 11:16

Leverage schreef:
Azijn helpt dat ook tegen gele vlekken of puur en alleen voor de geur? In het verleden heb ik daarom veel shirts ed weg kunnen gooien, koop om die reden ook zo min mogelijk wit :P

Misschien een nuttige tip: zet witte kleding met gele vlekken onder de oksels een nacht in koud water met glansspoelmiddel voor de vaatwasser, daarna in de was en de vlekken zijn verdwenen. Helpt echt!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 11:30

O, zo herkenbaar dit!
Als baby zweette ik al heel erg, en daarna nooit minder geworden. Heb nooit kleding gedragen met kleur want daar zie je het alleen maar erger in natuurlijk.
Veel verschillende middelen geprobeerd, Rexona, Seneo5, Odorex, echt van alles.
Ook gedacht over botox, maar dan ga je ergens anders erger zweten dus wilde dat risico niet lopen.

Moet zeggen dat het de laatste jaren minder geworden is, maar zodra ik nerveus ben ofzo of heb het druk/drukke verjaardag enz. is het nog steeds echt erg.Draag nog steeds geen strakke gekleurde T-shirts want dat gaat gewoon niet.
Alle middelen werken ondertussen niet meer bij mij, dus hoop ook op een wondermiddel..

Indd de jeuk van Odorex had ik ook haha.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:50

Ik heb dit ook, maar sinds ik Deoleen gebruik nergens meer last van.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:28

Ik vind de Odorex Extra Dry (glazen flacon die je met een watje moet aanbrengen) ook echt super. Alleen echt niet gebruiken wanneer je dezelfde dag je oksels hebt geschoren!!