Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
unbelievable schreef:Kan ook te maken hebben dat je bekken scheef staat, of je SI gewricht.
Osteopaat of orthomanuele arts kunnen uitkomst bieden!
Brainless schreef:unbelievable schreef:Kan ook te maken hebben dat je bekken scheef staat, of je SI gewricht.
Osteopaat of orthomanuele arts kunnen uitkomst bieden!
Altijd eerst een MRI laten maken bij een bekkenbreuk voordat je het recht laat zetten.
Het is zeer aannemelijk dat de breuk in het bekken scheef aan elkaar is gegroeid en/of er schade is aan het SIgewricht.
Dan is het zelfs gevaarlijk om het zomaar recht te laten zetten.
WendyLotte schreef:Niet meer gaan voetballen..... en helaas stoppen met "serieus" paard rijden......
Weet niet jong/oud je bent, maar je hebt maar 1 rug/bekken !
Hoe erg het ook is, je moet de risico's met zo'n medische geschiedenis gaan beperken.
(dus ook niet springen met een elastiek aan je enkels)
Of je moet in een rolstoel willen eindigen vóór je oud en bejaard bent.
En nee, dan bedoel ik niet alleen het risico om van je paard te vallen, ik weet dat je ook onder een auto terecht kan komen e.d. en ook weet ik hoe moeilijk het is om dingen te laten die héél erg leuk zijn.
Maar wat denk je van slijtage van je gekneusde/ gebroken ledematen.... dat wordt steeds brozer en is zo weer kapot. Daar hoef je niet eens voor te vallen.
Altijd pijn hebben, niet lang kunnen zitten, staan of lopen, niet meer kunnen doen wat je leuk vind, niet meer auto rijden, in een rolstoel zitten bij langere afstanden, medicijnen die je organen naar de knoppen helpen, afhankelijk zijn van mensen om je heen...
Het is misschien "doem" denken, maar bij zulke klachten, dichterbij dan je denkt als je niet voorzichtig doet.