Het onderste deel van mij haar krult wel aardig van zichzelf, maar mijn haar bovenop is bijna stijl. Ik wou dus permanent in het bovenste haar. Ik heb het bij een kapper laten doen en het was heel even mooi, ik denk ongeveer een week (of zelfs nog korter, zeker niet langer) en vervolgens was het weer net zo stijl. Ik ben terug geweest naar de kapper, toen heeft ze het nog een keer gedaan (weer tijd in de stinkerij gezeten), maar helaas, binnen een paar dagen was het weer stijl. Toen heb ik me er maar bij neer gelegd, mijn haar is er niet geschikt voor
Maar wie weet lukt het beter bij jou TS, ik zou zeggen gewoon proberen
Ik heb altijd begrepen dat je geen permanent kan als je je haar een keer gekleurd hebt. Jij zegt dat je je haar blonder hebt laten maken dus ik denk dat jij helemaal geen permanent kan nemen.
AmyKabal
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-14 21:44
Ik ga ook geen leerling kapper doen, die moeten het ook leren dat snap ik. Maar niet bij mij! Zal je zien, word k een poedel. Ik ga het denk gewoon doen. En zie wel hoe het eruit komt. ( natuurlijk vraag ik wel om goed en zeker advies van de kapper of het wel mooi uitkomt. ) alles is nog welkom!! Zeker foto's! Ben Nogsteeds benieuwd naar jullie verhalen! Alvast bedankt, en als ik dan uit eindelijk dan misschien mijn permanent heb, stuur ik zeker een foto door!
AmyKabal
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-14 21:45
bliver schreef:
Ik heb altijd begrepen dat je geen permanent kan als je je haar een keer gekleurd hebt. Jij zegt dat je je haar blonder hebt laten maken dus ik denk dat jij helemaal geen permanent kan nemen.
Weet niet of dat zo is, maar het 'geblondeerde gedeelte' is er al bijna uitgroeit