Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mioux schreef:Als jij ziek ben meld je je ziek punt. Dat is geen discussie maar een feit. Ziek is ziek, of je nou half dood in bed ligt of griep hebt die mee valt, ziek is ziek. Hun bepalen niet voor jouw of jij ziek bent, dat voel jij aan.
meisje2000 schreef:Rytir ik heb geen rechtsbijstand wel lid van de vakbond.
Bliver dat gevoel heb ik oktober al zeggen ze van niet. Maar als het niet zo is waarom werken ze dan niet gewoon mee en geven ze mij de gegevens van de bedrijfsarts? Daar zijn we allemaal meer bij gebaat lijkt mij want op die manier kan ik hoogstwaarschijnlijk uit de ziektewet blijven en dat gaat niet lukken als ik er geen hulp bij krijg.
Ik wil wel ontslag nemen maar pas als ik en andere baan heb gevonden en zeker niet eerder.
meisje2000 schreef:Bliver dat snap ik maar ik doe dit juist om uit de ziektewet te blijven
bliver schreef:Amaryllis schreef:En ontslag nemen? Dat likt me een heel slecht idee. Dan heb je nergens geen recht meer op! Geen ww, geen ziektewetuitkering.
Dat moet ze zeker niet doen in deze situatie! Eerst gezond worden en dan een andere baan