Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mloes schreef:Ja? Ook steeds blaasontstekingen? Zou er dan een link zijn?
heerlijk voelt het. Heb er nog nooit over na gedacht maar goh, wat toevallig dat veel mensen hier ook last van hebben. Toch een verband?
Ik heb een afwijkende vorm qua baarmoeder, uitleg van de uroloog was dat de nieren en de baarmoeder zich in hetzelfde stadium (als embryo) ontwikelen dus dat afwijkingen in nieren en baarmoeder vaak gepaard gaan. Wellicht ontwikkelen de holtes zich ook in die fase van het embryo? Wie weet hebben we nu iets baanbrekend ontdekt haha
Dus doorverwijzing gevraagd, vandaag naar de KNO-arts. Ben benieuwd. Als het niet anders is dan spray ik gewoon tot het voorjaar, prima. Maar ik wil dan wel zeker weten dat het niet anders op te lossen is.
). Neus is giga opgezwollen, daarom kan het vocht van de holtes niet weg. Nu 6 weken antibiotica (alweeeer, ik kan niet leven zonder antibiotica volgens mij) en neusdruppels 2x daags ipv spray.
Heb ik weer. Nu dus maar heel hard hopen dat de AB en die druppels aanslaan. Taucha schreef:Je zou kunnen proberen heeeeeel schoon te leven voor een paar weken. Als je parket/laminaat hebt dan elke dag nat dweilen bv. Alles waar stof op kan liggen goed nat afdoen. Meubels met een stoffen bekleding even in de garage zetten (en daar niet komen). Katten en honden even de deur uit, even niet bij het paard komen etc. etc.
Klinkt heel makkelijk, maar ik weet dat het dat niet is. Het beste kun je een overzicht maken wanneer je hieraan begint. Wat je elke dag doet, schoonmaakt en waarmee en dan wel een einddatum in zicht houden, zodat je weet dat het maar voor even is, dan is het namelijk wel vol te houden. Oh en vergeet niet op te schrijven wanneer je buiten de deur iets doet (visite/uitje)
Als dat na een paar weken totaal geen verbetering oplevert dan zou je eens kunnen gaan letten op je eten. Een dagboek bijhouden wat je eet en hoe je je van uur tot uur voelt. Kan ook gelijktijdig.
Als je dan nog geen aanknopingspunt hebt dan kun je al deze dingen wel alvast voorleggen aan de arts en een hele uitgebreide allergietest aanvragen. En even doorbijten als ie daar niet aan wilt, ze zijn er wel.
Duwen, en als ze m'n arm niet naar beneden kreeg was ik niet allergisch. Weet niet meer hoe zo'n arts heet. Maar daar kwam dus niks raars uit, bij beide artsen niet. Dus gluten of lactose of koemelk lijkt me niet.
) is misschien een optie voor daarnaar. Maar hoe ik dat ooit geregeld moet krijgen.. Moeilijk haha! Hopelijk waait het gewoon over.
Allergie kun je voor veel dingen hebben, lastig.. Ik weet verder niet wat je hieraan kunt doen, maar wil je in elk geval wel veel beterschap wensen!
Zo heel ernstig is het allemaal niet, gewoon heel vervelend en dat het zo lang duurt maakt het nog vervelender. De hoofdpijn is in ieder geval wel minder geloof ik de laatste dagen! Als ik daar maar vanaf ben kan ik er wel mee leven. Mloes schreef:Dat heb ik al eens laten doen i.v.m. de blaasontstekingen. Kwam toen uit dat die waarde aan de lage kant was.
Naar aanleiding daarvan orthomoleculair arts bezocht, richting de 700 euro uitgegeven aan pilletjes en poedertjes en het heeft niets geholpen. Dus ben daar een beetje sceptisch over..