Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

chakira schreef:Dat is wel heel weinig. Is onderzocht waar dat door komt?Ik ben 1,45 en ik weeg 30 kilo kom ook niet
Aan kan alles eten wat ik wil
Dat verzin je toch niet? Bij mij bleek uiteindelijk gluten de oorzaak, maar voor dat gediagnosticeerd was had ik er jaren tegen heug en meug eten opzitten

Maar daar komt nooit wat uit. Ik heb mijn ha wel eens om tips gevraagd, die had het over ontbijtkoek met roomboter als tussendoortje. Maar dat kwam me ook in notime de neus uit...
)
dan word ik er af en toe aan herinnerd dat ik even naar de (koel)kast moet lopen voor wat lekkers
Klijntje schreef:Sem_ schreef:Ik weeg niet ongezond weinig dus voor mij is het niet nodig om langs de HA te gaan. Mijn moeder woog op mijn leeftijd ook 53 kilo. Het zit in de familie.Mijn moeder zei dat ik gewoon moet wachten tot na de overgang... Bij haar zijn er toen pas een paar kilootjes bij gekomen
Die wil juist weer wat eraf nu. Maar dat neemt niet weg dat ik op dit moment wel een kilootje of 2/3 bij zou willen komen. ANightAway schreef:Hallo lieve bokkers!
Ik ben nu al ongeveer 2 jaar bezig met het proberen om aan te komen in gewicht. Helaas ben ik alleen nog maar afgevallen. Ik ben 1.75m en ik weeg nu op het moment 54 kg.
Geen enkel dieet lijkt te werken bij me, en dat is na 2 jaar proberen echt vermoeiend.
Ik heb ook een tijdje bij een diëtiste gelopen, maar dat heeft helaas ook niet mogen baten.
Nu vroeg ik me af of er bokkers zijn die met hetzelfde probleem lopen, of dat er bokkers zijn die het wel zijn gelukt om aan te komen !
Ik hoor t graag van jullie
rien10 schreef:Mijn zus voelde zich futloos toen ze zo licht was. Een vriendin had het altijd koud. En als je zwanger wilt raken gaat dat makkelijk als je geen ondergewicht hebt. Zo zullen er best nog wel een aantal redenen te bedenken zijn.
en ik heb een hele slechte weer stand
Lovealmar schreef:rien10 schreef:Mijn zus voelde zich futloos toen ze zo licht was. Een vriendin had het altijd koud. En als je zwanger wilt raken gaat dat makkelijk als je geen ondergewicht hebt. Zo zullen er best nog wel een aantal redenen te bedenken zijn.
Dit is voor mij een van de "beste" redenen om wat aan te komenen ik heb een hele slechte weer stand