ladyflame schreef:Ik mag hem halen maar ik doe het niet,
Vind het onzin je word sterker als je een keer de griep hebt dan dat je die injectie haalt
Niet als je een hartpatiënt bent of astma hebt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ladyflame schreef:Dat klopt niet, er is niet een soort griep, elke keer kun je weer door een ander virus geveld worden.Vind het onzin je word sterker als je een keer de griep hebt dan dat je die injectie haalt
liedjuh2 schreef:Je krijgt de uitnodiging ent een rede. Als ik hem toegestuurd krijg, betekend het dat het een dusdanig risico vormt als ik de griep krijg. Dus als ik de brief krijg haal ik die prik. Werk zelf bij een praktijk als invaller en ze kijken echt heel bewust wie hem wel moet krijgen en wie niet.
Sanned schreef:Hier vergelijkbaar. Haal hem ook braaf elk jaar. Simpele verkoudheid ontaardt bij mij al snel in bronchitis, dus echte griep wil ik graag voorkomen.Ik heb astma en krijg ook elk jaar een oproep voor de griepprik. Ik ga hem ook elk jaar halen. Als ik hem niet haal krijg ik bijna elk jaar de griep, echt niet fijn. Vaak ben ik daarna ook nog een paar weken flink benauwd en als ik niet uit kijk krijg ik bronchitis of een longontsteking (wat mijn astma in de eerste plaats veroorzaakt heeft). Ik heb nooit last van bijwerkingen buiten een beetje een stijve arm en als ik de prik gehaald heb krijg ik nooit echt griep, hooguit een heftige verkoudheid.
Die website in de OP verklaart echt de grootste onzin trouwens, die zou ik echt niet geloven.
Bah..

zoals ze hier in England zeggen, better safe than sorry!