8x4 unity, de grijze. Vind ik erg lekker, naturel ruiken. Ik zweet erg veel en snel, gebruik het dan ook zon 3 keer per dag. Ruik dan eigenlijk altijd fris.
Ik gebruik Dove, de lichtroze. Ruikt lekker en ik stink niet als ik zweet. Met de deo's die meer naar parfum ruiken (zoals Voque bv) zweet ik na een uur al en stinkt het ook meteen.
Veel deo's slaan op mijn adem en veel andere zweet ik gewoon doorheen
amandananana
Geplaatst: 25-10-14 10:29
Ik gebruik de gele Dove, en daar onder Deoleen. Ik zweet snel, en mijn kleding komt dan stinkend uit de was. Deoleen voorkomt dit en ik gebruik Dove eroverheen om toch een lekker ruikende deo te hebben.
Mistie
Geplaatst: 25-10-14 10:41
Rexona maximum protection. Daaroverheen een spuitbus van Dove. Werkt super voor mij... eindelijk een goede oplossing
Nivea dry comfort om de niet indringende geur en vooral ook om het pompje/de verstuiver. Ik vind die drijfgassen in sprays goor en ik kan er niet tegen.
Careano
Geplaatst: 25-10-14 20:15
Alle varianten van Dove, ik vind de gele het lekkerst! Dove vind ik echt fijne deo, je blijft het fris ruiken en het is niet te parfumerig. Van bijvoorbeeld sommige 8x4 word ik echt na een tijdje misselijk.
Sanex. Heb een keer nogal heftige allergische reactie gehad op Vogue deo. Dus durf geen deo meer te nemen met heel veel zooi erin
Aranel
Geplaatst: 25-10-14 21:16
Odorex Ik heb nu een spray van Dove en die is ook fijn!
Muronia
Geplaatst: 25-10-14 21:17
Boras schreef:
Nivea dry comfort om de niet indringende geur en vooral ook om het pompje/de verstuiver. Ik vind die drijfgassen in sprays goor en ik kan er niet tegen.
Deze heb ik ook altijd.
SweetVanille
Geplaatst: 25-10-14 21:19
De gewone Dove, die ruikt zo lekker, en de Niveau black en white variant. En anders vind ik Rexona ook wel goed.
Parfumdeos zoals 8x4 e.d ruiken wel lekker maar werken bij mij niet goed, en voelen niet fijn bij het opdoen