Hoe krijg je een mooie huid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe krijg je een mooie huid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 12:16

ik heb ook heel erg exceem, ik had van die teer zalf, super sterk spul maar werkt maar matig. ik kan wel even kijken naar die cacoa butter, maar ik vrees dat dat ook niet gaat werken.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 12:35

Iedere avond en ochtend grondig reinigen, ook als je geen make up gebruikt en qua natuurlijke oplossing; kokosvet als dag en nacht crème gebruiken. Dat maakte mijn huid al een stuk beter toen ik nog puistjes had en ook nu ik daarvoor zwaar uitdrogende medicamenten neem houd kokosvet mijn huid mooi en gevoed. Vind het veel fijner in gebruik en resultaat voor zowel huid als haar dan olijfolie, veel te vettig dat laatste.

En over gekochte gezichtsverzorging en de luxe en drogisterijmerken; heb laatst een Estee gezichtreiniging (perfectly clean lijn) gekocht. Omdat ik in een garage werk en mijn gevoelige huid best vies word zou dat de beste oplossing zijn volgens de mevrouw in de winkel. Die verzorging ligt al in de prullenbak, uitdrogende rommel is het.

Mijn schoonmoeder met prachtige huid kreeg puistjes van Chanel antirimpelcrème. Dus dure merken zijn gewoon net zo goed of slecht als drogisterijmerken, bij allebei heb je er zeer goede maar ook middelmatigen tussen zitten.

Met Vichy (de Idealia lijn) wel fijne ervaringen maar niets kan de lekker simpele hydraterende dagcreme (en reingingsproducten) met arganolie van Niveau pure and natural toppen, behalve de kokosolie dan.

Kortom ik zou altijd eerst voor iets natuurlijks gaan. En vervolgens realistisch gaan kijken en altijd in je achterhoofd houden dat duurder zeker niet beter betekend.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 12:52

niet iets natuurlijks maar ik smeer in de winter altijd met nivea soft

maar voor wel natuurlijk puur een kwart avocado met een eetlepel honing
lekker aanbrengen en in laten trekken
washet er ook met lekker warm (niet te heet of koud dat is slecht) water eraf en ik heb een super zacht huidje

btw heb ook nooit puistjes of oneffenheden meer door nivea

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 12:52

Een gezonde huid komt grotendeels van binnen. Veel water drinken, genoeg groenten en fruit tot je nemen en zo min mogelijk suiker consumeren. Suiker is namelijk een killer voor je huid.

Je kan een reinigingsroutine in stappen verdelen, zoals veel Aziatische vrouwen doen. Het belangrijkste is dat je tweemaal daags schoonmaakt met een facewash/gezichtsmelk, een toner gebruikt en hydraterende crème aanbrengt. Gezichtsmaskers, oogcrème, primer etc. zijn altijd goed.

http://intothegloss.com/2014/04/korean-beauty-skincare/

Je kan ook een huidanalyse laten doen en zo kom je erachter wat voor soort huid je hebt en welke producten je het beste kan gebruiken.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 13:15

Veel water drinken doet helemaal niet met je huid. Je moet vooral voldoende water drinken. Extra water drinken heeft geen effect en zeer landurig teveel water drinken kan zelfs slecht zijn voor je nieren en dus zelfs in het extreemste geval averechts werken.

Wat helpt is:
-voldoende slaap
-gezond eten(dus voldoende gevarieerd)
- NIET roken!!!
-Geen of maar weinig alcohol
-Zeer voorzichtig met zonlicht

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 18:07

Het klopt dat een goeie huid van binnen komt, dat begrijp ik wel,
maar exceem werkt ook wel een beetje anders, ik eet erg gezond, drink nauwelijks frisdrank en let op suiker(voor mn gezondheid...lang verhaal) maar ik heb het al sinds ik klein ben..
maar ben erg blij met mn nieuwe creme ;)

Succes Grease!

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 18:18

Het is eczeem :)

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 19:00

Ik kan ook niet alles weten :o het gaat om het verhaal

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 19:16

kiwiwitje schreef:
Mijn huid was altijd super onrustig en rood.. Had op mn handen ook kleine wratjes.. Sinds ik spullen van the bodyshop gebruik is alles weg.. En niet meer onrustig.. Ik koop in op t moment van sale. Dan is het vrij "goedkoop" en als je member bent spaar je 5 euro's die je steeds weer in kan wisselen waardoor het nog goedkoper word.

het is en beetje genant maar heb sinds kort ook wratjes :(
hoe ben je er van af?
heb al een productje vd huisarts maar dat loopt niet van een leien dakje