Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haarbal schreef:Ik spoel na het poetsen met listerine, telt dat? En ik gebruik gumsticks. Het was de submandibularis idd. En de tandarts hoefde niet te voelen, hij was gewoon zichtbaar... Ik vind het kwalijker dat mijn vorige huisarts me er zo mee liep doorlopen.
).
Ik heb morgen een afspraak, dan is het een week geleden, dus ik neem aan dat ze dan de hechtingen er uit gaan halen. Of is dat te vroeg?
Klik!
)
Patsab schreef:Hier 1 die ook een tumor in mijn rechter speekselklier had, is denk ik wel al een jaar of 14 terug.
Ik heb na de operatie wel verlamming in de rechterkant van mijn mond gehad voor ruim 4 maanden. Was minder prettig maar ook wel grappig.
Helaas bleek weken later dat ze tijdens de operatie een grote zenuw bijna hadden doorgesneden en met resultaat dat mijn rechterschouder/ sleutelbeen 10 cm zakte en ik mijn arm niet kon optillen.
Met veel gedoe is het met physio herstelt maar vegen of ramenlappen is nog steeds een no go, dan zakt mijn schouder nog steeds.
Enige overblijfsel is een mini litteken achter mijn oor, wel heb ik een soort deuk in mijn kaak wat ik nog steeds erg vind maar anderen niet opvalt tenzij ik ze er op wijs,en een doffer gevoel op de huid voor het oor.
Weet niet hoe lang jij onder het mes bent geweest ( duurde bij mij bijna 5 uur) maar herstel duurde best lang, kon amper eten omdat mijn gezicht maatje pompoen had gekregen en ik vloeibaar eten naar binnen moest zien te krijgen, ik heb geloof ik ook alleen maar een potje frustratie gejankt omdat ik er amper een platte banaan in kreeg en de rest heerlijk alles weg zat te happen.( ben nogal gek op eten)
Ik hoop dat het voor jou allemaal meevalt en goed gaat!
Sterkte ermee!
. Ik word er vooral gefrustreerd van dat ik niet kan bewegen, en dus niet fatsoenlijk een vork eten naar mijn mond krijg. Dus ik eet laaaangzaaaam omdat alles elke keer van de vork af valt en ik mijn mond niet ver genoeg open krijg. En ik heb ook ondertussen beste spierpijn van het niet kunnen bewegen.
. Ik kan tenminste nog normaal eten en drinken...
Krijg je geen vreemde blikken?
Helemaal omdat ik mijn 5e jaar ook een premaster wil doen als minor, dus daar komt dan 1 vak op de academie naast.
) was mijn hoofd helemaal niet bij school. Dus ik snap je volkomen Amy