Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
0152141488 schreef:CrazyCat schreef:Helaas zit ik in het zelfde schuitje ik scheurde 7 weken gekeden ook alles in mijn linker enkel.
Ik had op zich geen moeite met het krukkenlopen (en dat in een bergdorp in Oostenrijk waar niks vlak is), maar ik kreeg wel erge pijn in mijn handen.
Krijg je bloedverdunners?
Zo nee dan zul je zeker als je je met een rolstoel gaat voortbewegen ook bloedverdunners moeten spuiten.
Ik kan gelukkig weer lopen zonder hulpmiddelen, helaas nog niet zonder pijn.
Ik heb geen bloedverdunners gekregen, we zo'n speciaal kousje om mijn poot voor mijn doorbloeding.
Ook moet ik minimaal per dag 3 uur mijn been hoog houden anders stroomt het bloed niet meer omhoog
NikkiTazz schreef:IK ben van MENING, dat je beter door kan zetten, en dat je er lui en zielig van word.
Dat jij het er niet mee eens bent is prima, maar hoef je niet boos om te worden hoor.
Citaat:Ik voelde me ellendig, en bekeken...
Citaat:Als het echt nodig was geweest, hadden de artsen wel gezegd dat ze een rolstoel aan moet vragen.
Zoolgangster schreef:NikkiTazz schreef:Ik zou geen rolstoel nemen. Uit eraring zeg ik je dat.
Je moet goed in beweging blijven en gewoon door zetten.
De rolstoel maakt je lui, afhankelijk, en zielig!
Alsof TS van plan is in dat ding te gaan wonen.![]()
Als je dat ding nodig hebt, heb je dat ding nodig, punt.
Het toverwoord is: "zelfrijder", als je daarom vraagt scheelt het enorm.

NikkiTazz schreef:Het IS en BLIJFT mijn mening. Die ik juist en niet kwetsend zie!
Ik heb het toch ook niet over rolstoelgebruikers in het algemeen.
Ik heb het over TS haar situatie, en dat ze daarin beter geen rolstoel kan gebruiken.
Jullie trekken het allemaal ZELF uit verband.
Ik hoop dat TS zich snel weer beter voelt, en makkelijker te been zal zijn. Sterkte!
Nog even offtopic: ik zal niet meer reageren op de uit verband getrokken dingen.
) dan zou ik persoonlijk dus geen grote stukken op krukken gaan lopen omdat ik van mening ben dat je dan erg snel over je eigen grens gaat en jezelf alleen maar nog meer kunt bezeren.
NikkiTazz schreef:Ik zou geen rolstoel nemen. Uit eraring zeg ik je dat.
Je moet goed in beweging blijven en gewoon door zetten.
De rolstoel maakt je lui, afhankelijk, en zielig!
NikkiTazz schreef:Waarom zou je boos worden om mijn eerlijke en directe antwoord?
Ik bedoel, ik ben net zelf mijn rolstoel uit na een gebroken rug. En, als ik nog een val maak, blijf ik levenslang in de rolstoel.
IK ben van MENING, dat je beter door kan zetten, en dat je er lui en zielig van word.
Dat jij het er niet mee eens bent is prima, maar hoef je niet boos om te worden hoor.![]()
Ik voelde me ellendig, en bekeken... Moet je niet willen.
Als het echt nodig was geweest, hadden de artsen wel gezegd dat ze een rolstoel aan moet vragen.

Dani schreef:NikkiTazz schreef:Daarom zeg ik, als de artsen een stoel nodig vonden, hadden ze haar dat vast aangeraden.
De meeste artsen weten nauwelijks wat hypermobiliteitssyndroom is. Die bedenken helemaal niet dat voor TS op krukken lopen belastender is dan voor de meeste andere mensen.
NikkiTazz schreef:Oja, dat prikken.... 3 x per dag! Brrrr wil er niet eens meer aan denken. Heel mijn benen blauw (daar moest ik prikken) en ik vond ze echt verschrikkelijk zeer doen!
0152141488 schreef:Ik heb geen bloedverdunners gekregen, het was niet van toepassing denk ik.
Ook niet met mijn leeftijd en ik zit niet in het gips, gewoon in het druk verband.
Dus ik kan zelf het makkelijk afhalen als er iets aan de hand mee is.
Billy schreef:Ik denk dat mensen hypermobiel zijn ook onderschatten...ts, ik zou voor de rolstoel gaan, of, nogh beter, kun je niet tijdelijk een scootmobiel krijgen?
Mijn stalhoudster heeft er ook een paar weken een gehad toen ze aan dr voet geopereerd was...
0152141488 schreef:Billy schreef:Ik denk dat mensen hypermobiel zijn ook onderschatten...ts, ik zou voor de rolstoel gaan, of, nogh beter, kun je niet tijdelijk een scootmobiel krijgen?
Mijn stalhoudster heeft er ook een paar weken een gehad toen ze aan dr voet geopereerd was...
Haha, een scootmobiel.
Dat zie er wel grappig uit een 17 jarige op een scootmobiel.