x_Jeanine_x schreef:Mijn wake up light bood uitkomst!!!
Gaat stuk beter!
En heb ook die wegloop wekker maar dan vam de hema 10,-!
Wake up light heb ik ook, maar ik word niet wakker van licht.. Werkt bij mij dus niet héél erg goed..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yinthee schreef:Gewoon er aan toegeven en een half uur eerder je wekker zetten zodat je een half uur kan snoozen voordat je daadwerkelijk op staat
DieL_Zor schreef:Medestanders![]()
Nu het weer donker is 's ochtendsvroeg als ik eruit moet wordt het weer erg.
Vorig jaar heb ik het punt bereikt dat ik zo'n driekwartier voor tijd wekker 1 zet (rustig deuntje). Die gaat om de 9 minuten af en mag ik snoozen. Driekwartier later gaat wekker 2 (kwakende eend). Ondertussen ben ik dan wel enigszins wakker genoeg geworden om mezelf uit bed te slepen
Ik merk ook dat ik serieus een stuk wakkerder en gezelliger ben dan wanneer ik na 1x snoozen er gelijk uit moetOndanks dat je dus eigenlijk iets korter slaapt.
Vriendje gaat er uiteindelijk uit omdat hij " er gek van wordt" ..
lianne304 schreef:in de zomer hield/houd ik altijd mijn gordijnen open als de zon dan gaat schijnen schrijnt hij presies op mij bed en daar word ik dan wel wakker van![]()
heb je een hond?
neem hem mee op je kamer hij gaat wel piepen smorgens als hij naar buiten wil

daardoor word je vaak alleen maar moeier van

faabfabienne schreef:Wat tips
1. Downloud de app: sleep cycle. Deze houd bij wanneer je in slaap valt, en hoe diep je slaapt. En dan zet je de wekker bijv. tussen 07.00 en 07.30 en dan bekijkt die app wanneer je in een ligt slaap bent en maakt je dan wakker, want dan sta je minder moe op. En ja! Het werkt. Maar soms heb je dagen dat je niet in een ligt slaap zit, en dan werkt het niet.
2. Hoe erg het ook klinkt, niet snoozendaardoor word je vaak alleen maar moeier van
3. Als je wakker word, niet denken: ahnee ik ben zoooo moe ik wil in bed blijven. Maar denken: oke NU moet ik opstaan (bij mij helpt het om af te tellen van 10 naar 1 en dan bij 1 opstaan.
4. Je wekker aan de andere kant van de kamer zetten, zodat je op moet staan om hem uit te zetten.
5. Voor het slapen gaan veel water drinken. Waarom? Dat merk je in de ochtend wel![]()
Nouja, in iedere geval sterkte! Hahah
Zo rond een uur of half drie haha. Maar misschien wel handig om dat te doen en dan na het plassen weer water te drinken zodat ik als de wekker gaat weer moet?
Ingewikkeld, dat opstaan.. faabfabienne schreef:Wat tips
1. Downloud de app: sleep cycle. Deze houd bij wanneer je in slaap valt, en hoe diep je slaapt. En dan zet je de wekker bijv. tussen 07.00 en 07.30 en dan bekijkt die app wanneer je in een ligt slaap bent en maakt je dan wakker, want dan sta je minder moe op. En ja! Het werkt. Maar soms heb je dagen dat je niet in een ligt slaap zit, en dan werkt het niet.
2. Hoe erg het ook klinkt, niet snoozendaardoor word je vaak alleen maar moeier van
3. Als je wakker word, niet denken: ahnee ik ben zoooo moe ik wil in bed blijven. Maar denken: oke NU moet ik opstaan (bij mij helpt het om af te tellen van 10 naar 1 en dan bij 1 opstaan.
4. Je wekker aan de andere kant van de kamer zetten, zodat je op moet staan om hem uit te zetten.
5. Voor het slapen gaan veel water drinken. Waarom? Dat merk je in de ochtend wel![]()
Nouja, in iedere geval sterkte! Hahah