relatie verbroken na 4 jaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:09

Ach meid toch :(:).
Zoek afleiding! Ga lekker naar vriendinnen toe, shoppen, paardrijden.

En het kost inderdaad tijd, maar zonder je niet af van de buitenwereld.
Je prins op het witte paard komt wel :).

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:34

Ik heb zelf eens een einde gemaakt aan een 4,5 jarige relatie. Dat heeft mijn toenmalige vriend ook veel verdriet gedaan. Dat wist ik ook wel, vandaar dat ik er zo lang (te lang) mee gewacht had. Maar wat me daarna te wachten heeft gestaan, dat had ik nooit van hem voor mogelijk gehouden :( . Het was altijd zo'n lieve jongen, dat niemand verwachte dat hij zulke dingen zou doen.

Dat de relatie al lang niet goed liep wisten we allebei.
Maar toen het eenmaal uit was, toen heeft hij een wig proberen te slaan tussen mij en mijn beste vriendin door leugens te vertellen (of dingen die ik wel gezegd had, maar op een heel andere manier dan hoe ik het gezegd had), hij stond om de haverklap opeens op mijn slaapkamer (mijn ouders woonden boven de zaak, dus ons huis stond altijd wel open en hij liep elke keer zo door). Hij maakte me dan voor vanalles uit en probeerde me uit te horen over vanalles. Dit is nog heeeel lang doorgegaan, ik denk zelfs meer dan 1 jaar. Vervelende was dat ik verliefd ben geworden op 1 van zijn vrienden en hij dus ook probeerde tussen mijn vriend en zijn beste vriend te komen...wat in 1e instantie ook bijna lukte, totdat die vriend in de gaten kreeg wat hij eigenlijk gedaan had.

En dat allemaal omdat hij van verdriet niet meer normaal kon denken (ik hou hem zelfs bijna nu nog een hand boven het hoofd }:0 ).

Inmiddels is dit zowat 20-25 jaar geleden, maar we verkeren nog steeds in dezelfde vriendenkring, dus ik zie hem nog wel eens. Toen zijn vrouw ca. 1 jaar geleden van hem wegliep, sprak ik hem op een avond (toen mijn man helaas al in bed lag) via Skype....en toen werd ik echt misselijk van hem %) . Hij maakte niet alleen haar zwart van voor tot achter, maar begon ook opeens over ons en ons s*xleven en wat hij allemaal zo fijn eraan had gevonden %) _-:( 8)7 . Ik dacht dat ik niet goed werd. Wat moet je dan zeggen op zo'n moment? Ik zat met de mond vol tanden achter mijn laptop. Was blij dat ik zonder beeld aan het skypen was, want ik heb meerdere malen kotsbewegingen gemaakt :') .

Maar goed, das een heel ander verhaal...moest ik ook even kwijt :x .

Ik hoop dat je je niet zo erin verliest als mijn ex. Ga wat leuks doen, spreek af met vriend-en/innen, ga paardrijden, ga shoppen. Praat niet te veel over hem, want dat heeft toch geen nut. Daarvan voel je je alleen maar ellendiger.
Het zal een tijd kunnen duren, maar de pijn wordt minder als je weer wat met andere dingen bezig bent.

_Nancy

Re: relatie verbroken na 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:45

Mijn vriend heeft ook een relatie gehad van 4,5 jaar.. Zij heeft het uitgemaakt over de telefoon terwijl hij op zijn werk zat. Met een snelheid van 200 km per uur vloog hij de snelweg over naar haar toe en kreeg toen ijskoud hetzelfde te horen..
Ineens vanuit het niets, pats boem, dag ervoor was ze nog bij hem.
Daarna heeft hij haar ook nooit meer gezien.

Hij wist de eerste weken niet waar hij het zoeken moest, en toen kwam de kwaadheid jegens haar.
Inmiddels is dat ruim 1,5 jaar geleden en zijn wij nu al 8 maanden samen.
Maar hij heeft wel echt tijd nodig gehad om alles te verwerken.

Kortom, het heeft zeker wat tijd nodig.
Gun jezelf ook gewoon de tijd, huil uit bij je vriendinnen en ouders, praat erover.
Het had waarschijnlijk gewoon niet zo mogen zijn.. Er loopt voor jouw een andere geweldige jongen rond, wanneer je er weer klaar voor bent.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:47

wat ik deed als het uit ging was bak chocolade ijs pakken en met mijn vrienden over praten

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:52

Heel rot! Dikke knuffel!!!
Heb na 2 relaties echt verschrikkelijk veel verdriet gehad, de eerste keer ben ik in bed gekropen, weinig eten, niet meer lachen en een grote bak ijs naar binnen werken...
Na de 2de relatie heb ik het om een andere boeg gegooid en ben ik gaan leven. Veel werken en in mijn vrije tijd gaan shoppen met vriendinnen, op stap gaan, ... niks meer alleen op de zetel met een huilfilm.
En ik moet zeggen dat ik na de 2de keer er beter uit ben gekomen.

Misschien heb je er iets aan.

suzanne533

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 19:38

bedankt voor alle reacties...
Het gaat het ene moment wat beter met me maar het andere moment kan ik niet stoppen met huilen, ondanks alles kan ik gewoon nog steeds niet geloven dat we niet meer samen zijn.
na 4 jaar zie je elkaar van de een op andere dag niet meer, en dat je elkaar niet meer zit tot daaraan toe maar je spreekt elkaar ook niet meer..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:55

Lekker huilen dan. Maar er niet te lang in blijven hangen!
Vorig jaar heb ik ook een relatie na 4 jaar beëindigd. Jongen zag het totaal niet aankomen, maar heb nog elke dag contact dus toen was het voor hem ook makkelijker te verwerken, dat we nog goede vrienden bleven. Wel vervelend dat hij je ook niet meer wilt zien. Hug :(:)

suzanne533

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 19:59

jaa Slina dat is nog wel het moeilijkste....
Ik wil hem ontzettend graag even zien of zijn stem horen...

Hoelang duurde het bij jullie voordat de ergste begin pijn overging?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:08

suzanne533 schreef:
jaa Slina dat is nog wel het moeilijkste....
Ik wil hem ontzettend graag even zien of zijn stem horen...

Hoelang duurde het bij jullie voordat de ergste begin pijn overging?

Weet wel dat mn ex de eerste 2 weken goed doorkwam doordat hij omringd was door vrienden. Daarna stond hij er alleen voor en kwam die pijn.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:12

nee, dat weet niemand. Hoe je ermee om moet gaan. Niemand is daar meester in, niemand kan je daar eenmasterclass over geven. Dat is iets heel persoonlijks..

tijd heelt alle wonden.
Probeer te overleven en voor jezelf te zorgen./
dan doet de tijd de rest.

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:15

Meid wat je ook doet of voelt, hou de eer aan jezelf. Ik ben mezelf ooit eens verloren en van alle dingen die ik verkeerd gedaan heb, heb ik daar het meeste spijt van.
Hij heeft besloten dat je niet de ware bent en dat moet je respecteren.
Gewoon lekker uitjanken, totdat je op een dag merkt dat het minder pijn doet en dan weer vooruit kijken.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:20

Hier is een maand geleden precies hetzelfde gebeurt! Huil der lekker om maar raap je daarna bij 1 en die leuke dingen. Zoek juist afleiding en ga op stap! Huil als je wil huilen want anders verwerk je het niet, zelf huil ik er ook nog wel is om maar doe vooral leuke dingen want dat gaat hij denk ik straks ook doen (mannen kennende). Heb het leuk met vrienden en ga juist naar je paard! Dikke knuffel!!!

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:41

Sterkte meid, lijkt me erg naar.
Hoe moeilijk ook, je verdient echt wel beter. Na 4 jaar ga je toch niet zo met iemand om, van de een op de andere dag alle contact verbreken.

Weet je wel zn reden?