Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xNicolx schreef:Hoezo kan je niet sporten als je tot kwart over 5 naar school moet? Die 2 avonden kan je sporten, plus 1x in het weekend?
NdV74 schreef:Buiten het gezond eten, kreeg ik van mijn dietiste de tip om thuis te sporten (hier namelijk ook geen tijd voor de sportschool en buiten de tijd vind ik het ook schreeuwend duur).
Omdat ik al jaren kampt met overgewicht, hebben mijn spieren een flinke inhaalslag nodig.
Om het rustig aan op te bouwen, sport ik thuis voor de tv. Klinkt oubollig maar "Nederland in Beweging" van Omroep Max (ook te zien via uitzending gemist) is een goed begin. Daarna kun je overstappen op fitness-filmpjes op youtube. Keuze genoeg, voor elk niveau.
Voor de rest wens ik je heel veel succes. Ik weet hoe moeilijk het is, spreek uit ervaring.
DShots schreef:Zit maandan van half 9 tot 2, maar heb daarna traingins avond van kwart over 6 tot kwart over 9 in delft.
Dus zit ik ook al weer om half 5 in de bus ong. Voordat ik van school thuis ben is, ook half 3 meestal.
Hier heb je dus nog twee uur!! Ga een uur wandelen of een half uurtje joggen.
Dinsdag kwart over 9 tot kwart over 5, wel met 2 tussen uren die ik dan naar de winkelcentrum loop. Is ong half uur bij elkaar heen en terug. Af en toe werk ik ook nog deze avond van 6 tot 8
Als je werkt kan het niet, maar als je niet werkt kan het dus prima, de hele avond ligt nog voor je.
Woensdag heb ik stage van 9 tot 6, dus zit om 8 uur al in de de bus, en ben 's avonds om half 8 thuis.
10 minuutjes buikspiertjes trainen in de avond
Donderdag van half 9 tot half 5, ook met 2 tussenuren, en ook weer naar het winkelcentrum. En meestal werken van 6 tot 8.
Geen sport avond dan dus. Je moet ook niet elke avond willen sporten, das niet goed voor je spieren, zeker in het begin niet
Vrijdag van half 9 tot 3 uur, en dan meestal werken van 5 tot 9.
zelfde als de maandag
Of te wel, druk leven :
En hoe zit het dan met het weekend?? Die komen hier niet in voor, of lees ik daar over heen?
. Dakotah schreef:Ik ben 2 maand geleden ook begonnen met lijnen.
En geen shakes geen rare diëten, gewoon iets wat je de rest van je leven kunt volhouden.
Dus minder eten, minder snoepen, geen groot bord warm eten etc.
En wandelen, elke dag half uur tot drie kwartier.
Gewoon hetzelfde wat ik eerder al at, maar dan veel minder.
Nu 2 maand later ben ik 12 kilo kwijt, en ik ga nog even door.
Door het wandelen, gaat je conditie met sprongen vooruit, en echt dat gaat heel snel.
Ik zit stukken beter in mijn vel, ben vrolijk, en voel me gewoon stukken beter.
Nooit honger gehad overigens, dus dat extra eten kun je echt wel missen..
Succes!
HorseChica schreef:Waarom geen shakes?
Ik wil ook minimaal 25 kilo kwijt en heb vanochtend net mijn 2e weegmoment gehad bij de consulente.
8 kilo kwijt in 2 weken shaken!!
Ik doe de cambridge 500 , 3 shakes per dag van in totaal 500 calorieën.
Heel veel mensen verklaren mij voor gek en vinden het ongezond. En ik snap dat, zo keek ik er zelf ook altijd tegenaan .
Een crash dieet is nooit goed , wat mij overstag liet gaan is het feit dat je geweldig goed begeleid word.
En nadat je je streef gewicht bereikt hebt ga je langzaam shakes afbouwen en gezond eten opbouwen onder begeleiding.
Het allerbelangrijkste is nog wel om daarna een gezond voedingspatroon te ontwikkelen en te behouden!
Doe je dit niet , dan heb je binnen notime alle kilo's er weer dubbel en dwars bij op!!
Ik zal nu wel half gezond etend bokt over mij heen krijgen.
Maar misschien is het voor jou ook wel een idee om je eens in te lezen over wat dit dieet inhoud. En of er een consulent bij jou in de buurt zit.
Veel succes !! Ik weet precies hoe je je voelt.
SAKKIA schreef:Oke niet vervelend bedoeld maar:DShots schreef:Zit maandan van half 9 tot 2, maar heb daarna traingins avond van kwart over 6 tot kwart over 9 in delft.
Dus zit ik ook al weer om half 5 in de bus ong. Voordat ik van school thuis ben is, ook half 3 meestal.
Hier heb je dus nog twee uur!! Ga een uur wandelen of een half uurtje joggen.
Dinsdag kwart over 9 tot kwart over 5, wel met 2 tussen uren die ik dan naar de winkelcentrum loop. Is ong half uur bij elkaar heen en terug. Af en toe werk ik ook nog deze avond van 6 tot 8
Als je werkt kan het niet, maar als je niet werkt kan het dus prima, de hele avond ligt nog voor je.
Woensdag heb ik stage van 9 tot 6, dus zit om 8 uur al in de de bus, en ben 's avonds om half 8 thuis.
10 minuutjes buikspiertjes trainen in de avond
Donderdag van half 9 tot half 5, ook met 2 tussenuren, en ook weer naar het winkelcentrum. En meestal werken van 6 tot 8.
Geen sport avond dan dus. Je moet ook niet elke avond willen sporten, das niet goed voor je spieren, zeker in het begin niet
Vrijdag van half 9 tot 3 uur, en dan meestal werken van 5 tot 9.
zelfde als de maandag
Of te wel, druk leven :
Zie vet gedruktEn hoe zit het dan met het weekend?? Die komen hier niet in voor, of lees ik daar over heen?
Het is misschien allemaal niet leuk om te horen en zoals ik al zei, zelf ben ik ook niet zo braaf, maar hou er rekening mee dat als jij wel naar een diëtist gaat zij waarschijnlijk hetzelfde gaat zeggen.
, het is niet dat ik niet wil. Ik moet ook gewoon denk maar iets van een schema opmaken, van wanneer ik tijd heb en niet ong tijd heb.Ir111 schreef:DShots schreef:Ik wil weer aan de shacks beginnen van WeCare als ik het goed zeg.
Ik zou eerder met de HA overleggen of je niet naar een dietist kan om je te helpen een gezondvoedingspatroont te creeeren.
Verder kun je geen tijd maken om te sporten, maar je zou misschien wel vaker de fiets kunnen pakken, de trap nemen ipv de lift, op je schooldagen in de pauze een rondje wandelen, etc. Alle kleine beetjes helpen.

HorseChica schreef:Waarom geen shakes?
Ik wil ook minimaal 25 kilo kwijt en heb vanochtend net mijn 2e weegmoment gehad bij de consulente.
8 kilo kwijt in 2 weken shaken!!
Ik doe de cambridge 500 , 3 shakes per dag van in totaal 500 calorieën.
Heel veel mensen verklaren mij voor gek en vinden het ongezond. En ik snap dat, zo keek ik er zelf ook altijd tegenaan .
Een crash dieet is nooit goed , wat mij overstag liet gaan is het feit dat je geweldig goed begeleid word.
En nadat je je streef gewicht bereikt hebt ga je langzaam shakes afbouwen en gezond eten opbouwen onder begeleiding.
Het allerbelangrijkste is nog wel om daarna een gezond voedingspatroon te ontwikkelen en te behouden!
Doe je dit niet , dan heb je binnen notime alle kilo's er weer dubbel en dwars bij op!!
Ik zal nu wel half gezond etend bokt over mij heen krijgen.
Maar misschien is het voor jou ook wel een idee om je eens in te lezen over wat dit dieet inhoud. En of er een consulent bij jou in de buurt zit.
Veel succes !! Ik weet precies hoe je je voelt.
DShots schreef:Ja ik snap je punt ook wel hoor, het is niet dat ik niet wil. Ik moet ook gewoon denk maar iets van een schema opmaken, van wanneer ik tijd heb en niet ong tijd heb.
Weekend fotografeer ik altijd, of moet ik kapperspop watergolven en permanenten.

Echt, je kunt het! Wanneer je de regelmaat gevonden hebt, dan zal het vanzelf een onderdeel van je dagelijkse schema worden en dus ook een stuk makkelijker. DShots schreef:Ik wil door de weeks gewoon mijn sport doen. Weekend wil ik overhouden voor bijv fotografen maar ook dingen voor school doen. Moet vaak werkstukken maken onderanderen, dus daar wil ik het weekend voor vrij houden. Moet zeggen dat ik nu ook wel zit te neuzen op internet, en heb net de app gedownload die iemand mij had aangeraden
Ik moet gewoon even afwachten wat de dokter zegt, stel dat het wel een ontsteking of een alvleesklier is, dan moet ik heel wat anders doen. En dan alsnog wil ik voor mezelf afvallen..
Mijn droom is toch wel weer, om 2015 maart mijn eerste wedstrijd te kunnen rijden..