Ik heb dit probleem ook lang gehad!
Vaak had ik wel de hele dag honger. Ik verruilde mijn dorst gevoel dus voor honger.
Eet je veel suikers?
Wat bij mij geholpen heeft is gewoon echt structuur inbouwen.
Wat voor werk doe je? Heb je hier de gelegenheid met grote regelmaat te drinken?
Ik had een wekker

In het begin ging die iedere 2 uur. Dan moest mijn glas leeg zijn of moest ik het leegdrinken. Dit was een klein glaasje. Dit heb ik omgezet naar ieder uur na een tijdje toen ik er een beetje aan gewend was en er wat meer mee om kon gaan. Dit kan je ook met een flesje doen als je daar liever uit drinkt en daar 200ml op markeren.
Cup a soup of een opkikker ging er altijd wel in dus die mocht ik dan ook wel iedere dag 1

In het begin liep ik wel de hele dag naar de wc

omdat mijn lichaam zoveel vocht niet gewend was, maar het is wel veel verbeterd. Ik merk wel dat als ik een drukke dag heb, ik weer compleet kan vergeten te drinken, MAAR dan heb ik savonds tegenwoordig dorst en drink ik dan snel 1 of 2 glazen weg.
Sowieso als ik honger heb vraag ik me eerst af wanneer ik voor het laatst gedronken heb. Als dat meer dan 2 uur geleden is, drink ik een paar slokken en wacht ik 15 min voor ik besluit of ik honger heb

.
Klinkt misschien nogal stom allemaal maar het heeft mij wel geholpen allemaal.