Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dirndl schreef:Had hetzelfde probleem als jij, aan een drukke straat wonen en dus niet meer echt wakker worden.. Maar hoppa, uit, en verder slapen.
Als je hem onbewust slaperig uitdrukt, er is een app dat je een wiskundesom op moet lossen voordat hij uit gaat. Kortom: je mòet wakker worden. Werkt ook beter dan ver weg leggen, ik liep gewoon slaapdronken terug naar bed. Heet Math alarm clock

JoellaLoves schreef:Tegenwoordig heb je een app op je telefoon waarop die meet waarneer je het diepste slaapt en waarneer je het lichtste slaapt. Als je dsn in dat halfuur licht slaapt dan gaat opeens die wekker en als goed is schiet je dan wakker ! Weet megod niet meer hoe die app heet ? Anderen bokkers misschien ?

Eerst al door m'n telefoonwekker een klein beetje. En toen die militaire trompetten via kukuklok, ik zat tegen het plafond
Jeezs.
) maar dat ging vannacht een beetje fout. Dus ze hebben me lang wakker gehouden
Thesserd schreef:Blijft je wekker dan gewoon oneindig (of iig een heel aantal minuten lang) door piepen of druk je hem onbewust half slapend uit?
BaileyMix schreef:Ik ben wakker geworden vanochtendEerst al door m'n telefoonwekker een klein beetje. En toen die militaire trompetten via kukuklok, ik zat tegen het plafond
Jeezs.
Heb wel echt beroerd geslapen, denk inderdaad toch ook wel dat dat er mee te maken heeft. Kom erg slecht in slaap, onder mijn raam vinden vaak drugsdeals plaats (ja ik hoor alles, ik slaap nml met raam open) maar dat ging vannacht een beetje fout. Dus ze hebben me lang wakker gehouden