nog altijd last van spalkje, 6 jaar na beugel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 07:34

xMendy schreef:
Hoe zit hij bij jullie eigenlijk? Nog steeds strak/spanning erop? Want die van mij zit gewoon vastgeplakt met bolletjes (hoewel dat al lang geen bolletjes meer zijn maar platte stukjes lijm) maar er staat naar mijn weten geen spanning op zoals met een beugel wel is :+

Dat lijkt maar zo. Maar als er een bolletje losgaat dan voel je dat er toch wel spanning opstond. Het is niet veel maar genoeg om ze op de plek te houden.
Hier ook een verkorte spalk, de hoektanden zitten er niet meer bij.

Jaimyliefje

Re: nog altijd last van spalkje, 6 jaar na beugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 12:55

TS hier: was vandaag bij de tandarts, ze zei dat mijn spalkje niet beter/dunner kan eigenlijk. Ze zei dat ze heel verbaasd was over m'n problemen ermee dus. Ze zei ook: "Ik kan hem er best voor je uittrekken, dat heb ik zelfs zo gedaan, maar moet er wel bij zeggen dat je tanden dan misschien weer scheef gaan staan. Dus op eigen risico dan.."
Nouja, ik heb t nog niet laten doen. Heb gezegd dat ik er nog ff over nadenk, durfde die beslissing niet overhaast te nemen. Maar nu denk ik al weer 'bah, rotding' haha. Tandarts raadde het af, dat speelt ook wel mee misschien. Ik vond mijn 'scheve' tanden nooit zo erg trouwens, dus als ze een beetje terug schuiven is het ook geen ramp voor mij... Alleen, wel voor m'n ouders die zo'n hele beugel bekostigd hebben, en ik wil hen ook niet teleurstellen. So yeah, what to do.