Muggenprobleem!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Enjoy_

Re: Muggenprobleem!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 07:33

Tennisrackets op batterijen en slapen onder een klamboe. Ik denk dat ventilator ook helpt. Hier ook veel last :(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 07:40

Ventilator maakt teveel lawaai, kan ik nog niet slapen en het is te koud. :+
Heb een klamboe maar mijn katten liggen graag op bed en halverwege de nacht hangt hij dus open en dan kunnen de muggen er alsnog in. *zucht*

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 07:42

Hier,in tegenstelling tot vorig jaar,haast geen last.
Ventilator helpt super,maar ik slaap gewoon onder een klamboe.
Word alleen s'avonds buiten nog wel eens gestoken.
Zelfs door mijn kleding heen.

Kim14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 07:44

ik ben krijg hele heftige bulten van muggenbeten en jawel, ze verzamelen zich altijd in mijn slaapkamer.

Totdat mijn moeder de roxasect anti mug stekker meebracht. Ik geloofde er niet zo in maar toen het ding een uur aan stond waren alle muggen uit mijn kamer <3 . Ik zet m aan als ik naar bed ga en uit als ik opsta en ik ben muggenbeet vrij :j

Je hoort of merkt niets van de stekker

Edit spelfout

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 08:17

benangelique schreef:
Het is algemeen bekend dat muggen niet van wind/tocht houden

mijn pc staat naast het open raam, andere zijde boven mij zit ook een kiertje openraam, de deur staat altijd minimaal op een kier open (in ieder geval tot ik moet stoken) en als ik op de bank wil hangen zit ik ook de ventilator nog eens aan omdat ze mij daar blijkbaar lekkerder vinden (en ik daar mijn vliegenpapiertje natuurlijk niet heb als zijdekking)..

ik ben bang dat ik hier muggen heb met regen en windjackjes

maar ik moet zeggen, nu we dus aan het begin van de zomer het grove geweld hebben ingezet van meerdere middelen op hangen, spuiten, continue doorluchten, opletten met melkproducten en gewoon jagen met de electromepper het nooit meer zwart van de muggen ziet.. daarvoor ben ik wel eens letterlijk de kamer uitgevlucht omdat ik knettergek werd, zaten toen gewoon complete volkstammen aan muggen in bepaalde hoeken die bombardementsvluchten op je planden en ook uitvoerden..

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 09:53

Ik heb ooit gehad dat mijn voeten helemaal zwart waren van de muggen. De dag daarna waren mijn voeten vreselijk dik en kon ik niet eens meer op slippers lopen

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 13:02

Hier ook een enorm muggenprobleem, slaap nu met watjes in mn oren om het geZZzzzzZzz ook maar een beetje te dempen :x
Heb al 3 weken niet meer aan een stuk door geslapen, moet continu op muggenjacht, mn hele muren op mn kamer zitten onder met zwart/rode vlekjes waar ik s nachts muggen kapot heb geslagen :')
Spray me helemaal in met muggenspray met deet, zo'n citroengeurding naast mn bed, die ik zo nu en dan naast mn hoofd leg in de hoop dat ze dan niet daar gaan zoemen... maar helaas het helpt allemaal niet.
Plet dr per dag/nacht zo'n 7 maar ze blijven maar komen :n

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 07:49

Achja wie haat muggen nou niet??

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:12

Bellatrix schreef:
Vajramani schreef:
Er bestaan stickers die je op het raam kan plakken. Zijn zonnebloemen volgens mij van vapona. Als een mug daar op gaat ziten sterft hij te plekke

Die heb ik ook maar werken voor geen meter...ze zitten er al een tijdje, misschien es nieuwe kopen...
Maar vannacht eindelijk mugvrij geslapen!! *\o/* *\o/*

werken toch ook maar 3 maanden. De witte vensterbank is hier anders dagelijks zwart.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 15:23

Er zit hiero een spin genaamd henry op de badkamer. Die helpt me wel met de muggenjacht :P

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:28

Ik ben zo ontzettend allergisch voor die rotbeesten. Ik zwel gelijk op en moet medicijnen innemen.
En ze zijn hier in overvloed thanksss.

Ik ga dit topic maar even rondneuzen voor 'hoe hou ik de muggen weg' dingetjes :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:36

Ik lees hier ook even mee, m'n gezicht is 'versierd' met wel een stuk of 5,6 bulten t ziet er niet uit, lijken net grote pukkels -:(- die beesten achtervolgen me overal lijkt het wel..

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:11

Er zijn pillen, ik geloof vitamine B12, waar je bloed 'vies' van wordt en je dus niet meer geprikt wordt! Het werkt super, ik gebruik het ook!!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 18:02

Ik heb er ook vreselijke last van, krijg altijd gigantisch grote bulten. Tot een collega van mij met een apparaatje aan kwam zetten. 'Bite away', heet het (op internet te bestellen, staat ook genoeg informatie over :) ). Hiermee brand je het gif weg, en verdwijnt de zwelling en jeuk. Helaas helpt dit muggenbulten niet voorkomen, maar helpt je wel van die verschrikkelijke bulten af! :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 00:24

Ik ben al 1.5 uur op jacht maar ik kan niet slapenmet het idee dat er een zit en ik morgen onder de bulten zit. Rotbeesten

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 00:49

Hier ook een ontzettend muggen probleem, zowel thuis als op mijn werk (Nachtdienst momenteel)
ze prikken dwars door mijn kleding heen, en thuis maken ze me ook nog eens wakker waardoor ik wild om me heen zwaai (arme vriend haha :=)
Nee maar het is wel serieus vervelend..

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 12:29

Bij ons valt het nu wel mee gelukkig. Soms hier en daar een mug maar volgensmij zijn ze door de aggressie van me ouders en mij weggevlucht

TTNB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:55

Wij hebben er hier ook veel last van! Nu woon ik wel in een kust gebied, maar niet naast de zee ofzo.
Ik heb bij de action citronella waxinelichtjes gekocht en als ik thuis ben steek ik ze aan het einde van de middag aan.
Dat helpt wel! Misschien een tip voor anderen hier :)

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:12

Ow, ik dacht dat het alleen hier was maar jullie hebben dus ook zo'm muggeninvasie? Rotbeesten!
Hier worden ze bestreden met de mepper, met een stekker en met repellent.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 15:26

Ja het is een plaag over heel Nederland hoor. Maar hier in huize drawerlover is het nu rustig(er)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 00:38

Joepie twee muggenbulten in een uur!!! Kuch kuch. Echt waar op me beide handen. Kheb maar ff muggenspray opgedaan in de hoop dat die stomme muggen niet meer langskomen

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:45

Ik heb laatst iemand horen beweren dat de muggen nu niet meer steken omdat ze geen eitjes meer hebben.
Nou,....dat weten de muggen hier blijkbaar niet. Ze blijven vrolijk door prikken.

Bzzzzzz

Bah.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 01:38

NatasjavE schreef:
Ik heb laatst iemand horen beweren dat de muggen nu niet meer steken omdat ze geen eitjes meer hebben.
Nou,....dat weten de muggen hier blijkbaar niet. Ze blijven vrolijk door prikken.

Bzzzzzz

Bah.

die van mij snappen de kalender ook niet :(
het wordt wel ietsjes minder

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 09:20

Hier ook niet. En waar blijven de spinnen?? Ze komen overal in huis maar net niet waar ze nodig zijn. Me kamer dus. Zijn in totaal 3 muggenbulten geworden. Rotbeesten