Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_mexx_lady_ schreef:Oké mijn vans kan ik gewoon met zijn neus op zijn hak leggen dus die zijn echt niet meer goed.
Ik dacht dus aan Nike Air max aangezien die zo een overdreven dikke zool hebben, die leken me wel stevig, en over het algemeen is nike aan goed merk.
Ik wil totaal geen crocs. Je moest maar een naald laten vallen en door het gat vallen of iemand die over je heen braakt.
Mijn tante zei direct: Wolky! Maar met alle respect, die dingen zijn oerlelijk en niet echt voor iemand van 19 jaar. Het kan sportiever en dat wil ik ook graag dan
. Daar kan ik 8 uur ops taan zonder enige vorm van pijn. Lithya schreef:Skeckers, Adidas, Asics. De zool moet stevig zijn en de schoen stevigheid bieden. Dan kun je het er lang op volhouden. Eventueel steunkousen eronder. Lopen je benen ook niet zo vol.
Weet niet of het in de verpleegkunde verplicht is, maar in de tandheelkunde zijn schoenen die je ter plaatse af kunt nemen in verband met vlekken verplicht.
.Romanoff schreef:Ik heb voor mn werk Ecco's. Ok t zijn niet allemaal hippe schoenen maar zitten best leuke tussen en die van mij gaan altijd dik 2,5 jaar mee!
Goed voetbed en nooit zere voeten/rug op de werkvloer.
Romanoff schreef:Ik heb voor mn werk Ecco's. Ok t zijn niet allemaal hippe schoenen maar zitten best leuke tussen en die van mij gaan altijd dik 2,5 jaar mee!
Goed voetbed en nooit zere voeten/rug op de werkvloer.
Een goede zool geeft veel meer stevigheid. Liefst ook veters, zodat hij aanpasbaar is aan je voet. En leer kun je gewoon afdoen als je het goed onderhoudt en het wordt een keer vies, dus dat is misschien ook wel handig?