Geen idee, het duurt ook niet lang, vond ongesteld zijn erger trouwens, dat is met de pil ook beter geworden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonfish13 schreef:Ik heb er ook last van ja, begint ca twee dagen van tevoren op dag 12 en op dag 14 is het ineens weg.
Ik heb dan altijd last van mijn rug en nek, en spanning in mijn buik.
Voel me ook gewoon echt anders na mijn eisprong, wat matter zeg maar, en die pijn is direct weg.
Nu is het iets minder, maar ik heb een tijd gehad na een geflopt pil expiriment dat ik echt krom lag van de pijn. Het heeft wel heel lang geduurd voordat dat weer normaal was.
Ik heb ook zo'n app op mijn telefoon staan. Ik ben qua eisprong tenzij ik doodmoe ben op tijd met mijn eisprong, maar dus niet met mijn menstruatie. Die is altijd later, ik vind het in ieder geval wel handig.
Het verschilt bij mij ook heel erg per keer, maar de buikpijn en geen eetlust heb ik eigenlijk elke keer wel..
moonfish13 schreef:Ik kon absoluut niet tegen de pil, dat heeft alles toen ontregeld. Verder weinig pijn qua menstruatie. Misselijkheid en duizelig ook niet nu ik goede pijnstillers heb. Ik heb lyme dus daar had ik sowieso pijn van. Ik kan met rijden de klappen slecht opvangen omdat het onderin dan vast zit. Heb sowieso lang niet kunnen rijden, dat gaat nu redelijk maar niet als er hormonen meespelen.
Esmee_98 schreef:Ja het is zo vervelendHet verschilt bij mij ook heel erg per keer, maar de buikpijn en geen eetlust heb ik eigenlijk elke keer wel..
Overigens helpt paracetamol en ibuprofen er ook niet tegen. Wanneer ik ongesteld ben slik ik wel aleve feminax tegen de buikpijn, iemand ervaringen of dat ook tegen de eisprong buikpijn helpt? Of iets anders?
Vroeger had ik er trouwens geen last van. Ik ben sinds mn 10e ongesteld (ben nu 16), maar heb pas sinds een jaartje dat ik de eisprong ook echt voel.