last van ovulatie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWup

Re: last van ovulatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:13

Die waren zwanger ;) :D

Geen idee, het duurt ook niet lang, vond ongesteld zijn erger trouwens, dat is met de pil ook beter geworden

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:15

Ik heb er ook last van ja, begint ca twee dagen van tevoren op dag 12 en op dag 14 is het ineens weg.
Ik heb dan altijd last van mijn rug en nek, en spanning in mijn buik.
Voel me ook gewoon echt anders na mijn eisprong, wat matter zeg maar, en die pijn is direct weg.
Nu is het iets minder, maar ik heb een tijd gehad na een geflopt pil expiriment dat ik echt krom lag van de pijn. Het heeft wel heel lang geduurd voordat dat weer normaal was.

Ik heb ook zo'n app op mijn telefoon staan. Ik ben qua eisprong tenzij ik doodmoe ben op tijd met mijn eisprong, maar dus niet met mijn menstruatie. Die is altijd later, ik vind het in ieder geval wel handig. :)

KaylOdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 21:22

Indd ja! Ik kan wel paardrijden.. maar heb dan ook nog wel buikpijn.. maar het wel te harden! Fietsen is geen probleem.. maar dat van jouw is wel erg heftig zeg!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:24

Paardrijden werkt bij mij niet, mijn onderrug werkt dan echt niet mee. :+

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:25

Ik voel de buikpijn heel erg, idd links of rechts. Ook echt totaal geen eetlust.
Pijn blijft bij mij makkelijk de hele dag aanhouden.

KaylOdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 21:25

moonfish13 schreef:
Ik heb er ook last van ja, begint ca twee dagen van tevoren op dag 12 en op dag 14 is het ineens weg.
Ik heb dan altijd last van mijn rug en nek, en spanning in mijn buik.
Voel me ook gewoon echt anders na mijn eisprong, wat matter zeg maar, en die pijn is direct weg.
Nu is het iets minder, maar ik heb een tijd gehad na een geflopt pil expiriment dat ik echt krom lag van de pijn. Het heeft wel heel lang geduurd voordat dat weer normaal was.

Ik heb ook zo'n app op mijn telefoon staan. Ik ben qua eisprong tenzij ik doodmoe ben op tijd met mijn eisprong, maar dus niet met mijn menstruatie. Die is altijd later, ik vind het in ieder geval wel handig. :)

Hmm ook niet erg prettig! Ook last van duizeligheid en misselijkheid bij die bek en rugpijn? Daar heb ik momenteel namelijk ook laat van! Maar had je bij je menstruatie pijn ook hele erge pijn dan? Is wel fijn voot je dat het nu grotendeels over is net de pil!

KaylOdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 21:27

Herkenbaar esmee_98!! Er zijn zoveel symptomen die erbij horen.. waarvan ik achteraf denk heej verrek dat kon daar ook wel eens van zijn!

KaylOdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 21:28

Moonfish12: is misschien omdat je je bekken niet gekanteld krijgt omdat het anders pijnlijk is? Wel erg balen.. kun je niet paardrijden:( ben er vandaag ook niet opgesprongen trouwens! Ook erge last!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:30

Ik kon absoluut niet tegen de pil, dat heeft alles toen ontregeld. Verder weinig pijn qua menstruatie. Misselijkheid en duizelig ook niet nu ik goede pijnstillers heb. Ik heb lyme dus daar had ik sowieso pijn van. Ik kan met rijden de klappen slecht opvangen omdat het onderin dan vast zit. Heb sowieso lang niet kunnen rijden, dat gaat nu redelijk maar niet als er hormonen meespelen.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:31

Ja hier ook.. en ben er dan ook tot aan mn menstruatie ziek van... maar sinds ik teunisbloemolie slik van de Etos,scheelt t al een heel stuk,

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:32

Ja het is zo vervelend :') Het verschilt bij mij ook heel erg per keer, maar de buikpijn en geen eetlust heb ik eigenlijk elke keer wel..
Overigens helpt paracetamol en ibuprofen er ook niet tegen. Wanneer ik ongesteld ben slik ik wel aleve feminax tegen de buikpijn, iemand ervaringen of dat ook tegen de eisprong buikpijn helpt? Of iets anders? :Y)
Vroeger had ik er trouwens geen last van. Ik ben sinds mn 10e ongesteld (ben nu 16), maar heb pas sinds een jaartje dat ik de eisprong ook echt voel.

KaylOdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 21:35

moonfish13 schreef:
Ik kon absoluut niet tegen de pil, dat heeft alles toen ontregeld. Verder weinig pijn qua menstruatie. Misselijkheid en duizelig ook niet nu ik goede pijnstillers heb. Ik heb lyme dus daar had ik sowieso pijn van. Ik kan met rijden de klappen slecht opvangen omdat het onderin dan vast zit. Heb sowieso lang niet kunnen rijden, dat gaat nu redelijk maar niet als er hormonen meespelen.

Aha! Ok, ja dan komen er al andere dingen meespelen! Snap het indd.. das heel erg naar.. ook lyme is heftig. Maar ben dan maar blij dat je nog lekker kan rijden wanneer het wel goed gaat en je geen last hebt!

KaylOdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 21:38

Esmee_98 schreef:
Ja het is zo vervelend :') Het verschilt bij mij ook heel erg per keer, maar de buikpijn en geen eetlust heb ik eigenlijk elke keer wel..
Overigens helpt paracetamol en ibuprofen er ook niet tegen. Wanneer ik ongesteld ben slik ik wel aleve feminax tegen de buikpijn, iemand ervaringen of dat ook tegen de eisprong buikpijn helpt? Of iets anders? :Y)
Vroeger had ik er trouwens geen last van. Ik ben sinds mn 10e ongesteld (ben nu 16), maar heb pas sinds een jaartje dat ik de eisprong ook echt voel.

Ja is ook herkenbaar! Aleve feminax vind ik erg zwaar.. krijg er een dof zombie achtig gevoel van! Gebruuj het dus niet meer. Denk echter wel dat het helpt tegen ovulatiepijn.. het zijn toch pilletjes speciaal gemaakt voor dat gebied! Je junt het eens proberen.. kan nooit kwaad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:45

En ik maar denken dat ik gek ben dat ik het precies weet..... Geen enkele andere vrouw in mijn omgeving heeft het. Ik zeg altijd dat ik in 1 uur alle pijn heb die je normaal in je dagen van je menstruatie voelt en als dan het "plopje" geweest is, is de pijn ook weg.
Ik voel dus echt een plopje

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:59

Ik heb echt een ontzettende kramp die de hele dag aanhoud...
Dacht de eerste keer ook dat het een blinde darmontsteking was :')

KaylOdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-14 03:54

Tica_81 ik dacht ook altijd datals k dat had.. ik weer eens blaasontsteking had of darmklachten. Totdat me noeder vroeg hoelang het geleden was dat ik had gemenstrueerd. En dat hrt wel eens me ovulatie kon zijn. Diezelfde avond nog was de pijn weg en dag erna enorme zin in sex en gespannen borsten en beetje geïrriteerd haha. Dus toen wist ik het zeker! Wel appart dat jij precies voelt wanneer hij dus los springt! Heel bijzonder!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 10:36

Ik heb echt nog nooit iets gevoeld. Maar moet ook zeggen dat ik al vanaf 14 jaar aan de pil ben dus heb ook weinig kans gehad om een ovulatie te kunnen voelen.
Ben weleens een tijd gestopt maar voelde me er niet fijn bij. Ik vind het fijn om aan de pil te zijn, ik vind het makkelijk om te weten wanneer ik ongesteld word en heb minder last van puistjes en vet haar. Voel me er veel fijner bij zo.