Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pandameisje schreef:oke dus gewoon thee en boulion drinken maar denken jullie dat ik zaterdag ziek ben of niet want dat wil ik echt niet.
Helaas kan niemand met zekerheid zeggen of je ziek gaat worden en zo ja, wanneer.
Ze zeggen altijd dat roken je smaak aantast, ik ben fervent roker maar ook een echte fijnproever. Ik proef precies als wij dopperwtjes van een ander merk hebben bijvoorbeeld, kan veel ingredienten goed onderscheiden op smaak, en als iets niet meer helemaal 100% vers of goed is dan proef ik dat ook meteen.
JoyCiej007 schreef:Dan moet jij je smaakpapillen toch eens wat beter ontwikkelen als je dat soort dingen niet proeftZe zeggen altijd dat roken je smaak aantast, ik ben fervent roker maar ook een echte fijnproever. Ik proef precies als wij dopperwtjes van een ander merk hebben bijvoorbeeld, kan veel ingredienten goed onderscheiden op smaak, en als iets niet meer helemaal 100% vers of goed is dan proef ik dat ook meteen.
JoyCiej007 schreef:phormicola schreef:Fricandeau is varkensvlees en is dus sowieso niet rauw aan te raden. De meeste fricandeau is volledig doorgegaard geweest en is dus geen risicoproduct, tenzij je het rosé bij de slager vandaan haalt
Prima, dan is het dus complete onzin, wat voedingsdeskundigen en het voedingscentrum zeggen over fricandeau? het is vaak deels gebraden, niet gerookt zoals bijv. rookvlees of kipfilet en daardoor een risicoproduct.
marleen_usar schreef:De voedselbank deelt veel etens waren uit die over de datum zijn, over de datum wil niet zeggen dat het bedorven is.

want ik vier het al meeting en er komen zo 30 man:o