Nanda, hij reageerde dus ook erg heftig erop. Zag hij ook slechter? En geen controle over zijn ogen? Vooral mijn ogen vind ik namelijk eng, nadat mijn ogen zo extreem gaan doen (hele dag heb ik geen controle en zie ik slecht, maar met momenten wordt t veel extremer) neemt deze hoofdpijn ook extreem toe. Kan dan mijn hoofd ook nergens op leggen, zoals een kussen op bed. Gevoel of er enorm veel druk in mijn hoofd is.
Ben wel benieuwd wat ze morgen gaan zeggen... ook maar een artsen verklaring vragen in verband met studie, nu al mijn tweede week die ik ga missen.
Vannacht wel even echt heel beroerd geweest, toen dat eenmaal weg zakte merk ik eigenlijk niets van dat ik gisteren niets ingenomen heb.
Mijn hoofdpijn, ogen, weg vallen, etc. zijn nog precies dezelfde ellende (stiekem gehoopt dat t snel weg trok, maar misschien is t nog wel te snel...). Nu hoop ik dat t morgen ook nog zo extreem is bij de arts dat ze t zelf kan zien.
Heb wel enorme tremor (trillen), kan amper een glas drinken leeg drinken zonder te knoeien...
Vanochtend bloed geprikt voor trombose om inr te bepalen, mevrouw vond me eng en heeft wel 30x gevraagd of t wel goed ging. Vorige week wilde de buschauffeur mij ook al niet in zijn bus hebben tot ik m kon overtuigen dat ik écht niet dood zou neervallen in zijn bus.