Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrit13 schreef:Oh dan heb jij wel één van de ergere gradaties Zwieke
Moska schreef:@Zwieke, dat klinkt niet goed zeg dat van jou! Wat is de prognose?
Moska schreef:Zijn er niet meer mensen met een zelfde soort breuk? Ben erg nieuwsgierig naar ervaringen!
meggiemeg schreef:Heb 3 jaar geleden een gehad, gradatie c2. Ze wisten niet of ze alles weer goed konden krijgen zo kapot was alles van binnen, Mijn kop was totaal weg en het kuitbeen was ook op diverse plekken kapot. Mijn revalidatietraject heeft een jaar geduurd. Heb er maanden niets mee gemogen, eerst weer de buiging op orde met een apparaat, 3x per dag een half uur lang, hoek steeds verder. Heb heel wat uren bij de fysio doorgebracht. Mag een aantal dingen nooit meer, paardrijden is erg lastig, geeft veel pijn. Heb ook het gevoel dat de knie niet stabiel is tijdens het rijden. Heb nog altijd wel pijnklachten.
Moska schreef:@Zwieke, luisteren naar je lichaam is best lastig kom ik achter. Mijn hoofd wil meer dan mijn lichaam aankan en dan ben ik nog eigenwijs ook. Gelukkig is het lichaam daar heel streng in. Word direct teruggefloten en mag dan boeten met een/twee dagen amper kunnen staan
Marrit13 schreef:Ik ook niet, laatst op 1 van 1.57 gezeten. Erop ging goed, maar moest er ook weer af
Marrit13 schreef:Ik ben dus ook sindskort met Glucosamine begonnen. Maar lijkt mij dat je dat door moet blijven slikken? Chirurg gaf aan dat ik verhoogde kans op artrose heb nl. Weet niet hoe dat bij de rest is?