Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
picobello schreef:Juist de combinatie met coffeine kan het effect heel erg versterken. Misschien toch een probeer waard?
. 
palousa_boy schreef:Bij mij werkte het laatst echt totaal niet dus ik ben weer terug naar m'n 1000mg paracetamol.
Dat helpt echter alleen in een vroeg stadium, als ik te laat ben heb ik pech.
DatBenIkNou schreef:palousa_boy schreef:Bij mij werkte het laatst echt totaal niet dus ik ben weer terug naar m'n 1000mg paracetamol.
Heb je via de huisarts al eens Maxalt of Almogran geprobeerd dan? Dit is specifiek ontwikkeld voor migraine. Is geen pijnstiller, werkt op bloedvaten die verwijden tijdens een aanval. Ook als de aanval al ingezet is helpt dit!
olga schreef:Bij mij werkt excedrin meestal ook en ben hier ook erg blij. Ik kreeg echter van een collega de tip om APC tabletten van de Kruidvat te proberen. De samenstelling is bijna hetzelfde al excedrin, alleen kosten ze maar € 0,99 voor 20 tabletten!
In de APC zit 250 mg acetylsalicylzuur, bij excedrin ook, 250mg paracetamol, bij excedrin ook en 50 mg coffeine, bij excedrin is dit 65 mg.
Edit, ik had nog niet alles gelezen.
Kinke schreef:Bij toeval kwam ik erachter dat een combi van paracetamol en cafeïne bij mij helpt. Dus ik koop meestal een doosje antigrippine (zit vit.C bij in) of gewoon de combi paracetamol met cafeïne. Lijkt er dus heel erg op en inderdaad ook goedkoper
DatBenIkNou schreef:palousa_boy schreef:Bij mij werkte het laatst echt totaal niet dus ik ben weer terug naar m'n 1000mg paracetamol.
Heb je via de huisarts al eens Maxalt of Almogran geprobeerd dan? Dit is specifiek ontwikkeld voor migraine. Is geen pijnstiller, werkt op bloedvaten die verwijden tijdens een aanval. Ook als de aanval al ingezet is helpt dit!