Wat is het nou?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Wat is het nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:04

Idd je eisprong waarschijnlijk. Dat kan ontzettend zeer doen! Niks ernstigs. En anders naar de huisarts :)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:04

Bij een blinde darm ontsteking kan de pijn ook uitstralen naar links. Je kan het inderdaad testen door op je tenen te gaan staan en dan met druk op je hak landen. Bij een blinde darm ontsteking is dat bijna onmogelijk meestal door de pijn.
Een vriend van me heeft een blinde darm ontsteking gehad die is geperforeerd, iets later naar het ziekenhuis en het was einde verhaal.. vanaf hier is het moeilijk in te schatten hoeveel pijn jij hebt. Als het echt ontzettend erg is en je loopt er helemaal krom van, zou ik je aanraden om alsnog nu naar de huisartsenpost te gaan.
Sommige reacties hier zijn echt ontzettend onvriendelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:12

Ik had dat ook en bleek een niersteen te hebben.. Pijn was op een gegeven moment ondraaglijk en ook leek het erg op blaasontstekingsklachten. Toch even de dokter bellen, zeker als je dit anders nooit hebt rondom eisprong/menstruatie.

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 22:46

pillow schreef:
Kan ook met je eierstokken te maken hebben, Die willen wel eens builpijn geven ten tijde van de eisprong. Of idd je darmen. Als je verder niet ziek bent of koorts hebt zou ik het nog maar rustig even aankijken. Op bed gaan met een warme kruik op de buik.

Ik heb net koorts erbij gekregen en alles doet pijn kan niet eens normaal lopen dus morgen maar HA.

Ik denk niet dat het dat is aangezien ik al 2,5 jaar ongesteld ben

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:51

Ik had dat ook en heb dus Pco.
Of slik je pil door ??

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 23:26

Rebel_Jits schreef:
paardje1983 schreef:
maar het kan ook fout aflopen als je te lang wacht. mijn vadel kreeg ineens buikpijn. ging even op de bank liggen, ging niet over. is ie naar de huisarts gegaan werdt acuut een ambulance gebeld. bleek later een verstopping in de kransslagader te hebben. als ie een uur had gewacht, had ie meer geleefd.
dus ts niet te lang mee wachten.

Buikpijn en een verstopte kransslagader is wel een heel zeldzaam geval (eigenlijk is het nieteens aan elkaar te linken. Een hartaanval geeft pijn op de borst, in de armen en richting de rug, niet de buik). Daarbij heeft TS niet de leeftijd van je vader, dus is de kans op zoiets zeer zeer laag.

TS, kan ook zijn dat je een soort allergie ontwikkelt voor bepaald eten. Is je ontlasting normaal? Zijn de steken weg/minder na toiletbezoek?

Heb je niet toevallig een strakke broek aan? Ik krijg daar namelijk ook altijd buikpijn van :+

Dit is precies waarom de overlevingskans voor vrouwen bij een hartinfarct zo laag is. Pijn op de borst is daar vaak NIET aanwezig, maar wel oa misselijkheid en buikpijn....

Dat de pijn links zit sluit blindedarmontsteking niet totaal uit, aangezien het voorkomt dat de organen gespiegeld zijn, maar dat is zeldzaam.

Buikpijn kan heel veel oorzaken hebben, in heel veel organen. En de pijn hoeft nieteens daar te zitten waar het orgaan zit wat de problemen veroorzaakt. Daarom is er niets zinnigs over te zeggen. Plotselinge verergering en erge en/of aanhoudende pijn zijn redenen naar de huisarts te gaan

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 06:53

Zo snel mogelijk naar de huisarts gaan nu je pijn zo erg is en je koorts hebt.
Kan van alles zijn. Belangrijkste is dat het verholpen gaat worden.

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-14 08:15

luuntje schreef:
Zo snel mogelijk naar de huisarts gaan nu je pijn zo erg is en je koorts hebt.
Kan van alles zijn. Belangrijkste is dat het verholpen gaat worden.

Ik heb over een uurtje een afspraak

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 14:18

En hoe gaat het nu? Weet je al wat meer?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 15:06

Ik ben ook wel benieuwd :)

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-14 21:50

LiefsteIwan schreef:
En hoe gaat het nu? Weet je al wat meer?

Het is een erge blaasontsteking tegen een nierbekkenontsteking aan, en mogenlijk ook een niersteen. Heb nu anibiotica kuur van 10 dagen en pijnstillers

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 23:00

Oke dat is klote. Heel veel beterschap en sterkte! :(:)

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:03

Yikes, hoop voor je dat het geen nierbekkenontsteking is want dat doet écht zeer en ben je goed ziek van. Sterkte!

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 21:55

LiefsteIwan schreef:
Oke dat is klote. Heel veel beterschap en sterkte! :(:)

Dankjewel

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 21:55

amillia schreef:
Yikes, hoop voor je dat het geen nierbekkenontsteking is want dat doet écht zeer en ben je goed ziek van. Sterkte!

Dankjewel