Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pillow schreef:Kan ook met je eierstokken te maken hebben, Die willen wel eens builpijn geven ten tijde van de eisprong. Of idd je darmen. Als je verder niet ziek bent of koorts hebt zou ik het nog maar rustig even aankijken. Op bed gaan met een warme kruik op de buik.

Rebel_Jits schreef:paardje1983 schreef:maar het kan ook fout aflopen als je te lang wacht. mijn vadel kreeg ineens buikpijn. ging even op de bank liggen, ging niet over. is ie naar de huisarts gegaan werdt acuut een ambulance gebeld. bleek later een verstopping in de kransslagader te hebben. als ie een uur had gewacht, had ie meer geleefd.
dus ts niet te lang mee wachten.
Buikpijn en een verstopte kransslagader is wel een heel zeldzaam geval (eigenlijk is het nieteens aan elkaar te linken. Een hartaanval geeft pijn op de borst, in de armen en richting de rug, niet de buik). Daarbij heeft TS niet de leeftijd van je vader, dus is de kans op zoiets zeer zeer laag.
TS, kan ook zijn dat je een soort allergie ontwikkelt voor bepaald eten. Is je ontlasting normaal? Zijn de steken weg/minder na toiletbezoek?
Heb je niet toevallig een strakke broek aan? Ik krijg daar namelijk ook altijd buikpijn van