Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cinderella schreef:Ik ben ook echt onwijs bang voor spinnen, er schijnen trainingen of iets te zijn dat je angst ervoor weggaat, maar no way dat ik een joekel van een spin op me laat lopen...

maar enkel gewone huisspinnen.. (niet die dikke harige maar gewone hooiwagens)
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=73&t=1803194&
Daar zorgen mijn 2 huistijgers wel voor! Bonjour schreef:Durf nu ook niet op stal op de hooizolder te komen. Gelukkig staat mijn paard nog op het land, want op de hooizolder lijkt het wel een scene uit die film arachnaphobia![]()

MarrieLeen schreef:Bonjour schreef:Durf nu ook niet op stal op de hooizolder te komen. Gelukkig staat mijn paard nog op het land, want op de hooizolder lijkt het wel een scene uit die film arachnaphobia![]()
En daar heb ik nou dus helemaal geen problemen mee in de paardenstallen, dat je weet dat er zoveel zitten.
Maar goed, zolang ze lekker in hun holletjes blijven en mij niet lastig vallen is er ook niks aan de hand.
in de ochtend dus iedereen was gelijk wakker
alles in mijn kamer verschoven want hij rende weg... uiteindelijk had mijn broertje van 9 hem dood gemaakt
. Dit jaar zijn er al 2-maal kleine spinnetjes over me heen gelopen terwijl ik rustig tv zit te kijken, ik kan nu met de grote joekels echt niet ontspannen tv kijken
. Wij wonen gelukkig op de 3e verdieping, we hebben er hier wel minder, maar zijn er zeker niet vrij van. Helaas moeten ze bij mij wel écht dood, ik doe anders geen oog dicht. Afgelopen zondag zat er bij m'n schoonouders een aanwinst, de grootvader had die gedood, wou hij die even aan mij laten zien, nou, dat doet die geen 2 keer
.
maralyn schreef:Het valt hier nog mee.
Heb een Kruisspin in huis, en die laat ik lekker zitten. Hij is wel lief.
Maar dit jaar wel een wespenspin op de toonbank gehad toen een meneer zijn bloes kwam afrekenen.
Ik werd me daar toch bleek.
Ik kende de spin al, zij, twas een vrouwtje, daarom ook zo groot, was ik al eerder tegen gekomen, maar nooit in RL. Kreeg het spaans benauwd anders wel portugees. Pffff.
Collega de spin weg gehaald en in een potje gedaan. Buiten heeft hij haar weer vrij gelaten.
En die vieze zwarte monsters vind ik ook niet leuk.
Doe mij dan maar een vogelspin, daar ben ik dan weer niet bang voor.
MarrieLeen schreef:Nou wat dat betreft ben ik dan ook net een masochist... blijven kijken naar die spin, terwijl de adrenaline maar blijft pompen door mn aderen.
Ik moét ook gewoon zien dat mn vader de spin weghaalt anders geloof ik het niet
Toen vriendjelief een week weg was had ik gezegd dat ie netjes stil moest blijven zitten. In ruil daarvoor zou vriendjelief hem zonder al te veel gedoe vermoorden. debflower schreef:gister zat er een ENORME onder mijn kast![]()
![]()
gelukkig is hij/zij dood![]()
Ook zat er een keertje een boven in mijn klamboein de ochtend dus iedereen was gelijk wakker
alles in mijn kamer verschoven want hij rende weg... uiteindelijk had mijn broertje van 9 hem dood gemaakt
en in huis stofzuig ik ze op en laat minstens de stofzuiger nog een half uur aanstaan)