Pijnlijke borstkast alleen linkerkant wat terugkomt.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:32

Ik heb dit ook wel vaak hoor. En vrienden van mij ook, toen we jongen waren al. Volgens mij heeft het iets met je longen te maken en voor zover ik weet is het onschuldig. Maar goed, wie ben ik hè :+

Tegenwoordig heb ik het bijna nooit en meestal is het ook niet heel pijnlijk meer. En eigenlijk, als je juist diep gaat inademen (wat dus extra pijn doet), gaat het sneller over. Bij mij iig :+

Wat ik me alleen niet kan herinneren is pijn in arm o.i.d.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 23:33

Zolang ik geen pijn heb kan ik overal op drukken niks is pijnlijk....kan het dus ook niet opwekken. Sporten en bewegen geven ook geen pijn. Ga nu in elk geval opschrijven/ bijhouden wanneer ik pijn heb en hoelang ik pijn heb.
Laatst bijgewerkt door sandorra op 26-08-14 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Murthul

Re: Pijnlijke borstkast alleen linkerkant wat terugkomt.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:34

Als ik jou was zou ik toch even langs de huisarts met deze klachten. Even n bloedtest om t een en ander uit te sluiten. :j

Adddioor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 00:31

Jezelf helemaal uitrekken kan ook nog wel eens helpen (:

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 08:34

Dat kan gewoon een geblokkeerde zenuw zijn, ik heb het ook heel erg vaak. Wat kan helpen is inderdaad jezelf alle kanten op uitrekken en, heel eng, zo diep inademen als je kan. Doet zeer, maar soms schiet het zenuwtje of spiertje dan los :)

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 08:42

toch naar de huisarts. Kan gaan om een verrekking of een embolie of totaal niks. Wel ff heen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:22

Ik krijg het idee dat je eerst een idee wil hebben wat het is en waar het door veroorzaakt wordt, voordat je naar de HA gaat. Het is goed om mondig te zijn en dingen te lezen, maar als je klachten hebt en die houden twee weken aan dan ga je toch gewoon even naar de HA?
Die is er juist voor om de vragen te stellen die jij jezelf nu stelt en de opties langs te lopen die jij nu hier en via internet opsnort. :)

Ik bedoel het niet vervelend hoor, maar ik ben oprecht verbaasd. Laat die arts lekker zijn werk doen en gedraag je als een brave patiënt! :D Jouw eigen suggesties kunnen altijd nog een plekje krijgen in het diagnostiekproces.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:40

Herkenbaar
Heb er ook last van
Bij mij zeiden ze dat ik t syndroom van tietze heb

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 12:44

Steken na inspanning zijn vaak ook een stressreactie van het lichaam. In ons gezin hebben we dat allemaal vaak. Steken in borst.

Maar het moment van,uitstraling naar je armen is eigenlijk een punt waarop je zeker een ha moet inschakelen. Dit kan op hartkwalen duiden.

sterkte en ik hoop dat je er snel achter komt wat het is.