Ik heb soms inderdaad ook dat ik dan ´s avonds minder goed inslaap, dat is irritant, maar weinig aan te doen denk ik.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kwita schreef:KimD schreef:
Met alle respect, er zijn ook mensen die lang en veel werken en het dan prettig vind om 's middags even een uurtje of twee bij te tanken in plaats van jezelf te kwellen tot 21.30 om naar bed te gaan.Je kunt beter 's middags even slapen en dan weer verder tot 21.30 of 22.30 dan helemaal niks waard zijn.
nu kim met een eigenbedrijf weet ik echt wel wat lang en zwaar werk is .....dat hoef je mij niet te vertellen.hier is er geen tijd om smiddags bij te tanken dat doe je in de avond hoe moe en zwaar het werk ook was! en tja ale je pech hebt komt de kleine ook nog eens in de nacht..... dus ik weet echt wel hoe en wat...je zou best eens mee mogen draaien hoor!!
Ik werk ook gewoon dagen van 12 uur en ben dan blij als ik 's middags een uurtje kan slapen, anders zou het huishouden en een 'avondleven' er niet in zitten. Dan zou ik om 20.00 naar bed kunnen vertrekken. dorientjuh schreef:Het schijnt het beste te zijn om een middagdutje te doen tussen 14:00 en 16:00 uur. Als je het later doet, gaat het je nachtrust verstoren.
Ik doe eigenlijk nooit een middagdutje, mijn moeder bijna elke dag en dan ook gelijk iets van 1,5-2 uur. Een powernap lijkt me voor mij ook niet echt geschikt, aangezien ik er al een half uur over doe om in slaap te komen.
SAKKIA schreef:Oh ik zou ook zo graag wat vaker een powernap willen doen. Voor de mensen die nog meer de hele dag op kantoor zitten, wanneer doen jullie dat dan?
na het avondeten? Want dan heb ik dus vaak het gevoel dat ik als ik echt ga slapen niet goed in slaap kom. Daarom probeer ik het altijd te voorkomen.